30 July 2008

Ahhh...Kaki ku Bertambah Sakit...huhuhu=P

Salam U all...heheheh....hr ni aku lmbt update...dah kul 12.18 pg..br nk update...ermm aku br blk main futsal td...kul 11.30 aku smpi umah...adoiiii...kaki aku makin sakit la....ade sape2 yg leh urutkan tk kaki aku ni....klu ade...bgtau erk..hehehhe...erm ni dah msk hr rabu kan...smlm aku puasa..insyaallah hr ni pun aku nak puasa jugak...ermm hr ni pttnya cuti Israk&Mikraj kan..tp Wilayah tk cuti arr....selangor dan negeri2 yg tertentu je....klu wilayah cuti kan best...ermmmm..so smlm aku berbuka simple je...aku masak meggi grg buatan sendiri..hahahha...w'pun tawar aku buat...tp habis gak aku mkn...hahhaha....erm sori la aku tk sempat nk snap gamba...tp klu korg tgk menyelerakan tau....cuma tawar sikit je..biasa la puasa2 masak mana leh nk rasa kan..main agak2 je,...janji habis...ehheeh..ermm lepas buka je aku trs bersiap g men futsal...erm biasa la port kitorg main kat pusat komuniti sukan Cyberjaya..tp kali ni rmi yg tk dpt join....msg2 ade hal...kebetulan hr ni pun ade perlawanan antara Malaysia ngn Chelsea...so rmi yg g tgk....erm klu tiket murah aku gak nk tgk...disebabkan tiket mahal la...malas....yg trn pun 10 org je...ok la..drpd tkde org...bila rmi tk trn penat sikit la main kan...smpi sakit kaki aku ni....tkpe la..janji enjoy dan dpt kuarkan peluh....br la badan sehat..hahahha... erm k la korg...aku dh ngntuk ni...hr ni tk sempat nk upload2 gamba..sok2 je la erk....k la..gud nite...caucincau....=)=)=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...