27 July 2008

Kenduri-Kenduri....=P

aku le ni....wajib jaja amba aku dulu...ehhehe...=P

Salam....hai u all..hr ni aku g kenduri...huhu...dpt mkn free..hahahah...=P..erm hr ni aktiviti aku penuh dr tgh hr smpi mlm....tgh hr aku g kenduri sepupu bestfriend aku...NANA..dan merangkap kawan aku..hehehe..umah pengantin dkt je..kat Cheras...aku ikut nana je...klu g sendiri mmg tk tau la...kebetulan sepupu nana ni kwn aku gak..die keje kt JPM...cuma opis di dkt parcel B...aku kenal pun sbb sll die jd pengawas peperiksaan bila aku test menaip...tu pasal aku kenal..da org jemput pegi je la...janji dapt makan FREE hahahha....=P.

erm biasa la...da smpi sana aku jd ala2 malu la kan...ye la...mana ku kenal sgt...nasib baik la sepupu2 nana ni sume kwn2 aku dr sekolah...so tkde la kekok sgt...heheheh...janji aku happy....dan best je tgk org bersanding...ermmm kkdg kan..aku berangan "kan best klu aku kt pelamin tu...hahahhah" ilang ingatan kejap...heheheh....erm biasa la....da umo makin lanjut ni...suka la berangan yg bukan2..hehehe...erm lama gak aku kt sana..ye la kite folow org kan..ikut je la...cuaca hr ni alhamdulilah...mmg ok la..panas mcm biasa....hehehe...tkde la ujan kan...dh kul 2 lebih tu br la aku grk blk....dpt la jumpa sume suku-sakat si nana ni...sedara mara die sume ade...aku pun duk ikut je la die...ehhehe...tp apepun mmg enjoy la...dpt mkn free..dpt tgk pengantin...dan dpt cuci mata...hahhaha...=P...erm k la...aku tk tau nk citer ape da....citer blh ptg sok la aku citer ape aku buat erk...hehheh....kt sini ade la gamba yg sempat aku snap...hope korg enjoy la erk...caucincau...=)=)=P


aku ngn bestfriend aku..NANA...=)

kepak..keboom..kepak...keboom...Pengantin dah sampai..hehehe=P

ni le pengantinnya....yg prmpn tu la sepupu nana..merangkap kwn aku gak..nama die yati...suami die satu opis ngn die.eheh..hope korg bahagia dan kekal ke akhir hayat..TAHNIAH!!
ni le Ela...kwn aku masa sekolah menengah dulu...dan die ni jugak sepupu nana...heheheh...ela ni dah jd mak org..tp bila tgk tk mcm mak org kan...heheheh...=P

ni masa aku otw ke umah pengantin....kali ni aku ikut si nana..so naik kete die la...tgkla kt bawah tu...khusyuk tgk jalan...hahaah..ye la..tk saba nk smpi sbb perut da lapa nk mkn FREE...ehheheh...=P

erm tgk tu...rmi jugak yg dtg ke umah pengantin...fuhh khusyuk diorg ambik mknn...saba2 ye..beratur...tau la mkn FREE...hahhaha=P
kt bwh ni plk kump.kompang yg mengiringi pengantin...aku suka dgr kompang kt sini..ala2 hip hop tu..heheheh..so sape nk kompang ala2 hiphop jgn lupa dtg ke tmn mahkota cheras...heheh=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...