23 July 2008

EntRy Y@ng D@h L@m@...ehheh=P

Salam u all....hahahahha....lama aku tk update kan...mesti korg busan bila buka blog aku je tgk entry lama...tkde plk posting2 br...hehehe..jgn mara erk..kkdg aku bz..tk sempat nk update...ni da kene tegur br la terhegeh2 nak update....kekekek...ape pun SORI erk...heheeh...hr ni aku tk tau nk citer ape...tp aku nk citer pasal aku ambik periksa bln lepas...hahahha..jgn mara tau...citer da basi br nk citer skrg...heheheh...tkpe janji blog aku update kan...leh jugak korg nk baca2...heheheheh..bln lepas, bulan aku ambik periksa...awal bln aku ambik periksa PTK dan akhir bln plk aku ambik periksa KPSL...erm mesti korg nak tau ape Exam PTK dan KPSL ni...erm sape keje gomen tau la....mls la nak trg kan...hehehhe....erm masa exam PTK aku kene mabik kt KL..jauh kan....erm biasa la...klu dah nama mula ngn Z...mmg tercampak jauh la...heheheh...KPSL plk dkt je aku exam..kt The Mines Sapura...erm tk tau la aku lulus ke tk...tp aku hrp lulus la kan...leh aku naik pangkat nnt...heheheh...tp PTk aku dah ambik kali ketiga..KPSl plk aku ambik kali kedua..hahahahha....nmpknya thn dpn mayb aku ambik lg...heheheh...hrp2 jgn la kan....so korg doakan la aku lulus erk...result nya tk tau bila dpt...sllnya lambat...aku rasa bln 12 kot...erm kite tunggu je la erk...heheh..ni anta yg sempat aku snap...ermm aku sempat ambik pic masa exam KPSL je...yg kt Kl tu...aku tk sempat nak ambik...hope korg enjoy la erk...caucincau.....heheheh=)=)=P

kertas utk aku buat esei...hehehe...KPSL tk mcm PTK..aku kene jwb dlm bentuk essei...tp leh tgk buku..kekeke...teringat masa zaman2 jawab SPM kan...huhu..=P

yg ni lak anta buku yg aku leh tgk...tebal kan...ko bygkan la klu kene jawab KPSL ni tnpa buku..konpom aku tk lulus..hahaah...nasib la leh tgk buku..tp susah gak..sbb nk cr jawapan tu...buku da la tebal...ehhhe..fuh...khusyuk aku tgk diorg menjawab...go..go..caiyok...mesti lulus la..hehehhehe..=P


taraaaaaaaaa.....ni la essei yg aku buat..panjng gila kene tulis...smpi sakit tgn aku..biasa la..da lama tk tulis essei mcm ni kan..sllnya menaip je....heheheh.=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...