18 November 2008

Kenduri...Kenduri...=P (1)

empunya blog wajib posing dulu...kekke=)=P
Salam u All....sori la..lama aku tk update....lepas g kenduri2 aku tk sehat la....sakit blkg ngn sakit pinggang...korg bygkan....mcm org tua je kan aku ni....hahahhah....=P..br hr ni berkesempatan nk update...korg saba erk....aku nk update laju2 ni....nk taip pnjg2 pun malas....so korg tgk je la gamba2 yg sempat aku snap k...=P=)

aku ngn kwn aku..nana...aku g ngn bdk2 umah aku...sbb yg kawen ni...bekas house mate aku..dan die opis mate aku..masa kenduri kawen die aku tk dpt dtg sbb jauh sgt..kt terengganu...so husband die dkt paya jaras je...so pegi je la...tk pegi kang tk sedap plk kan...heheheh...=P

ni bdk2 opis aku...masa aku g sana...diorg ni smpi tersesat barat...nasib baik smpi gak...Alhamdulilah....dtg pun da lmbt kan...so org pun dah kurang..tkpe la..janji nmpk muka...heheheh=P

ni pun bdk2 opis aku....diorg dtg ngn anak2 dara td le....hehehe=P..korg bila lg???=P

ni la pengantinnya....hidayah...pengantin dan bakal menjadi pengantin...hahahah=P
ha...ni la pasangan pengantinnya....ieda dan erin....selamat pengantin br ye...semoga kekal ke akhir hayat....nnt kenduri aku jgn lupa dtg...heheh=)
ni masa dlm umah pengantin....tk sempat nk tgk pengantin bersanding...so tgk mcm ni je la erk...=P
pengantin posing lg....ehhehe..=P

masa utk balik....sbb lepas ni nk ke Sunway...huhu=P...suke aku..sbb da konyang mkn nasi kenduri...heheh=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...