24 December 2008

Cuti...Cuti...=P

Jom Cuti-Cuti Malaysia...=P

Salam korang....erm esok cuti kan....huhuhu....aku tk lik kmpg..sbb jumaat aku keje...so esok cuti nk wt pe erk...kwn aku byk blk kmpg..si abi pun blk kmpg...so aku tk tau nk ke mana....nk jln sorg2 tk syok la.....heehhehe....klu tk kemana nmpknya aku duk umah je la..klu rajin aku kuar la sorg2..cari barang2 yg perlu dicari...hahahha...=P

tapi tkpe...lepas jumaat ni aku cuti panjang....sukenya....aku da lama tk cuti lama mcm ni tau...sllnya time raya je...kali ni aku cuti lagi....seminggu dolll...start 27/12/2008 smpi 4/1/2009...so aku msk keje 5/1/2009...msk thn baru nnt...harus la berazam baru kan...tapi aku tk pk lagi ape azam br aku thn dpn yg tggl beberapa hr je lagi....ehhehe..tp yg pasti!!..azam aku dr thn 2007 akan tercapai tk lama lagi...Insyaallah...ehhehe..korg nk tau ape die...mesti la NAK KAWEN!!!...hahahahah..=P..ehhehe apepun doakan aku tau..selamat semua nya..=)

azam yg lain..akak dilist kan nanti erk...ehheh=P..mesti korg pelik knp aku nk cuti lama ni...biasa la...byk bende nk uruskan....pejam celik...pejam celik..lg dua bulan je MAJLIS aku...ermm aku da tetap kan tarikh Majlis aku...Insyaallah umah aku..7/3/2009 dan umah lelaki 8/3/2009..Nikah mlm 6/3/2009..so ape lgi....listkan tarikh tu utk pastikan korg datang nnt tau...Insyaallah kad akan menyusul nnt...awal sgt bg skrg....so da siap nnt aku bg kt korg erk....klu boleh nnt tinggalkan alamat korg k...insyaallah akan ku jemput semua bloggers k...
**semoga..ianya berjalan lancar...INSYAALLAH....[tkt dan berdebar2 ni...huhu=P]

1 comment:

jantan said...

kalau dah x tau nak gi mn
sayer nak teman kan,gi makan angin hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...