02 December 2008

koTaK KeCiK..=P


cantik kan...!!

ermm.....ape benda la yg aku nk tunjuk kt korg ni kan...kotak ape plk ni...utk ape??tiba2 je??? tapi menarik kan....heheeh....skrg ni aku merajinkan diri blk utk membuat kotak kecik ini...kire jimat la...sbb aku guna benda recycle dan jd la kotak ini....aku guna dr kad2 raya yg tk pki...dr dibuang...baik aku buat kotak ni...erm mest korg tertanya knp la aku buat kotak ni....utk ape???ha....ni nk bgtau...ehhehe....RAHSIA la erk...nnt tiba masa...tau la jugak korg nnt...sape yg da tau tu...senyap2 je la erk...kekekke...=P..lama da aku buat kotak ni...dr thn 2005....skrg ni aku smbg buat blk...ade la dkt 800 kotak aku buat....klu blh aku nk buat sampai seribu lebih..klu dpt la....target nk 1000 je...Insyaallah.....ehhehe=P


letih gak nk wt kotak ni..kene rajin sikit la...hehehe=P


ni antara membe2 opis aku yg tlg....rajin diorg ni...dr tk wt pe...baik buat kotak ni...ehhehe..sambl tu leh bergosip...hehehe..alamak!! kantoi la....ni wt keje ke wt bende lain..hahahha..=P

4 comments:

lily lotus said...

kretipnya!

mama fatini said...

kowang berkg erk kat bawah tu

Lily.Lulu said...

kalau dulu lily mmg rajin bab2 buat benda mcm nih sume

tp skang kemalasan !!

hihihi
:D

-v-~~geina~~-v- said...

LiLyLotus

heheh..tk la sgt kak..ni pun belaja dr kawan...ehheh=p

MaMa fatini

aah..kitorg berkmpg...hehehe..nk join ke..huhu..=P

LiLY

erm tu la..geina da lama buat kotak ni...dr thn 2005..pastu stop kjp..sbb da tkde mood..ni kene smbg wt blk..ehhehe..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...