02 December 2008

ViEw ViLLagE

muka aku yg makin tembam la..uwaaaaaaaaaa...,,=P

muka aku tgh kekenyangan....hahahha...time ni aku g mkn2 kt view village kt bangi...si nana banje....ade org banje...rugi la kalo tk gi kan...hehehhe...=P..tiba2 je dak tu nk banje..ALhamdulilah...rezeki jgn ditolak...mknn kt situ mmg sedap...ala2 seafood...tp tk la seafood sume...tp mmg sedap...rugi arr klu tk cuba g restoran ni...harga pun berpatutan....hehehe...=P...erm nk taip pnjg2 mls la plk...korg layan je la gamba yg aku tepek ni k...caucincau...=P



ni house mate aku yg sorg lg...die ni mmg pyh klu suh bergamba..klu mood die nk bergambo...asyik la nk posing...klu tk nk...ermm wt bodo je le...=P


ni kolam ikan yg terdapat kt restoran tu....cantik kan...!!



erm rmi kan org....da tau rmi mcm ni..konpom la sedap kan...hehehe..so sape2 yg nk rasa ke restoran ni...bgtau kt aku erk...=P


ni mknn yg aku mkn hr tu....erm kitorg mkn hidang...so ade ikan...ade tomyam...sayur dan mcm2 la....da lama tk mkn mcm ni..sekali mkn...ambik kau...hehehe=P


ni antara menu yg kitorg ambik....ikan kerapu msk steam...sayur kangkung ngn sayur kailan...tom yam campur...sup ekor...chicken wing...perggghhhh bbyk gila kitorg mkn...mcm sebulan tk mkn je...hahahha....tkpe la...org banje...mkn je la...kekek..=P


erm sori la erk..gambo kurg memuaskan...biasa la...tmpt alal2 romantik ni...pepaham je la...ehhehe=P


erkkkkk!!! Alhamdulilah....kenyang aku mlm tu...rezeki....aminn.....=P


Ha!! kau tgk....LICIN!!.....tggl pinggan je .....hehehhe...=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...