22 December 2008

KenDuri KawEn Di KaPaR..=P

ni le pengantin barunya...Siti Zulhijjah dan Azhari kot nama suami die..klu silap jgn marh erk zul...aku lupo la....heheeh...apepun slmt pengantin br dan semoga kekal ke akhir hayat....=P

Salam sume...ehhehe...ni nk citer psl kenduri kawan sekolah aku dulu...ni kire slh seorg geng aku masa sekolah dulu..masa aku sekolah menengah dulu...aku ade geng....biasa la...time budak2 kan...dan masa tgh gedik2...wajib la ade geng...rmi jugak la..nk citer mmg pnjg psl geng2 aku ni...nnt aku kongsikan ngn korg erk...ehheheh....Alhamdulilah...selamat kwn aku ni jd isteri org....die duk kat kapar klang....lepas ni insyaallah aku plk menyusul...tggl 4 org je lagi dr geng aku yg tk kawen lg...nth bila diorg ni....janji jgn lupa jemput aku...heheheh..=P...aku tkde idea nk story pnjg2...so korg layan gamba yg sempat aku ambik k...layannnnnnzz...=P

ni slh sorg geng aku gak...geng dak princess SAMJ..namanya shila...tgh membuyut dak ni...5 bulan kot....tp brutal dak shila ni...dr tnjg krg drive ke kapar sorg2..sbb laki die tkde g outstation..tk lama lg jd mak la ko erk...nnt kite jumpa berjimba2 erk..heheh=P

ni antara gerai2 yg ade masa kenduri tu..perghhh mmg meriah ko tau...rmi gila org...siap ade gerai mkn lagi...mcm ade jamun raya plk...hahhaha..mmg kenduri lain dr yg lain la...heheh=P..

ni antara geng aku jugk...caca...ni nth bila nk kawen..katanya da ade BF..erm jgn lama2 caca..cpt2 suh msk minang erk...erm skrg pun dah jd mak andam...tgk la cr dressing die...VOGUE nyah...ehehheh..nnt aku survey tmpt ko erk..hehehe=P

ni le pengantinnya....Siti Zulhijjah..aku pggl die zul...bila aku ckp ngn die kan...sll org salah paham...sbb aku pggl die zul...so igt kan ckp ngn lelaki..upanya pompuan da...hahhahah...=P

pengantin masa tgh dimekapkan....upss!!..sori terseksi sikit..hehehe..=P\

tuan punya blog ambik gambo dkt pelamin..ambik berkat...heheheh..=P

ni le peneman setia aku...nana@bestfriend aku..heheh....kitorg mmg berkawan dr sekolah rendah smpi la sekolah menengah...dan slh sorg geng aku...dan keje pun tmpt yg sama..jab. je lain2...umah pun sama..dan room mate aku sekali...hahahha...muka pun dah dkt sama...ehheheh=P
geina dan nana...=P
ni bunga telur kt pelamin....saje aku ambi..sbb buanga telur die bln bungkus ngn telur..tp ngn jelly...cantik kan...=P
pelamin yg tersergam indah...cantik kan...=P
dan mknn yg aku jamah masa kenduri tu....cedapp....sbb da lapo kan..ehheh=P
tmpt mkn beradab utk pengantin...=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...