06 December 2010

12 Malam....

Salam korang...lg beberapa minit je lg kite nk melangkah ke tahun baru...iaitu tahun baru Islam...Muharam 1432H....hehheh


aku kt opis ni....keje lagi weiiii...pekerja berhemah aku ni....dh tgh mlm dok keje lg...org lain dah diulit mimpi da....ke tgh....tut..tut...upsss...terlebih plakkkk...kekekke...


si abi pun keje lg tau...cian die...eksiden ptg tadi...alhamdulilah tkde ape...kete bos die je la teruk...langgar tayar di tgh jln...huhuh...dr ptg td dok settlekan psl eksiden tk selesai lg...td aku call..br je settle...ni nk g ambik kete abg bos die lak...sian suami aku kan....cam tau2 je..aku pun keje smpi mlm...diepun blk tgh mlm gak...ehhehhe....=)


td sms ngn anak buah aku...bgtau zafran da tido...cian zafran...tido tanpa mentel cucu mak die...ekkekek...saba ye syg....sat lg mama blk...ko mentel sepenuh hati....huahuahuah...=)..


aku dok menunggu keje lg nih....pegawai dok mengecek...ni la keje aku dr aku msk thn 2003 sampi la ni...2010....dah bersuami...dan beranak pinak....ni la keje aku..lau dah stay...smpi tgh malam la....ehheeh...=)..bila la aku nk berhijrah ke tmpt baru nih???thn baru nk msk dah ni...masih disini lg aku....ermmmmmmmmmmmm..


k la...penat la menaipp...nnt aku update lg ye...slmt malam korang...dan slmt tahun baru Islam...cauuuu...muahhhhhhhhhh..=P

Happy Holiday!

2 comments:

blogciknissa said...

salam hijrah...

sian awak...

kerja dimana tuh?

::.GeiNa.:: said...

salam hijrah kak...
kerje kt ptrjy..
JPM...

mcm ni la keje saya..heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...