13 December 2010

BERHIJRAH???

Salam korang.....ape citer????aku ok je...tp idung ni nk start selsema la...gatal je....asyik la bersin...kene makan ubat sblm teruk..ehheh


erm hr ni cam biasa keje la...tp skrg BOSS takdeee....yeehaaaaaaaaaaa....die dh blk tgh hr tadi...cian boss....tk sehat....sakit belakang...sumber maklumat aku ckp die jatuh smlm....sian boss aku kan....tu menunjukkan bahawa boss aku ni kene bersara teruss....jgn la smbg2 lagi...aku pun dh penat asyik dibekukan je pertukaran....nk tukar unit pun susah....ape lagi nak tukar keluarr....ermmmm.....


eh aku br teringattt....lusa bersamaan 15.12.2010....genap aku keje kt BHGN ni 7 TAHUNNNNN.....makkk aiiii....dah 7 thn aku kt sini....org lain sume dah berhijrah...aku je tk berhijrah2....hahhahah....nk wt camne....dh jadi kepentingan org lain...so aku la jadi mangsa....ermmmm....=(


nk msk thn baru nih....nk wat azam la....agak2 ape erk azam aku thn depan...kuang...kuang....korang, ape azam thn 2011 ni??....jom kite share2 nakkk....ehhehe.....


k la...nnti aku update lg....nk menggodek blog aku nih....k...cauuuuuuuuuuu..=)

2 comments:

--SuE^eiiNN-- said...

hahahaha.. sian kat akak ye.. xpe la kak banyak kan sabarrrr

::.GeiNa.:: said...

hahahha...tau tkpe...mmg kesiannnnnnnnnnnnnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...