01 December 2010

Jeng....jeng....jeng.....=)

Jeng....jeng...jeng.....heheheh....ni la yg aku nk bgtau kt korang.....aku menang contest yg Puan C33ra buat....heheheh...Alhamdulilah...contest give away ONE Olay Regenerist Cream Regenerating Cream SPF 15 UVA/UVB telah dimenangi oleh aku....hahahha...cam tak caya je....

isnin lepas la...aku nmpk status update puan c33ra kt FB...die buat contest pasal Olay White Radiance Cellucent White Cream...so aku buka la blog die....sekali buka, aku baca tahniah kepada geina....krn telah berjaya membawa pulang.....n bla..bla....[eh aku ke???]cam tak caya woo....tersenyum2 simpul aku sorg2 kt opis bila baca posting puan c33ra ni....hahahha...=P

minggu lepas mmg aku tertunggu2 sape la yg menang contest ni....tgk kt status die kt tepi tu da ade pemenang??sape akan dicontact nnt yeee?...erm tgk sonyap jer....ermm tk dapek la aku n merasa cream yg alal2 leh jd aku mudoo...hahahha..

tapi...rezeki aku kan...Alhamdulilah.......give away ONE Olay Regenerist Cream Regenerating Cream SPF 15 UVA/UVB tu telah dimenangi oleh AKU[GEINA]..ehhhe=).dapat la buat muko aku ni bertambah2 mudoooo....ehhehhe....

apepun TQVM to puan Puan C33ra kerana sudi give away cream awet mudoo ni kat aku....hehehe....mmg bestt paki Olay ni...apepun produk die yg lama atau yg terbaru...mmg sedap dan bestt bila pakai....aku JAMIN 100%...heehhehe..=)

so kepada pengomen blog puan c33ra ni....cpt2 la hntr contest yg die tgh buat skrg...iaitu give away Olay White Radiance Cellucent White Cream...mana tau rezeki korang....cepat2...sblm terlambat...so g ke blog http://c33ram00n.blogspot.com/ ye...selamat bercontest2....heheheh..

sekali lagi time kasih sgt kt c33ra...ehhehe..=)

tq c33ram00n....=)

2 comments:

belogmummy said...

wahhh...best la!!!

congratz anyway....

Alin Nilsa said...

wah tahniah..menang contest...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...