24 December 2010

Zafran 11 Bulan....=)

Salam korang....buka2 ade gambo baby erk...ehhehe...tu anak aku la....Abizafran bin Abihurairah...masa ni br satu hari umo die....kekekek....comeiii kan...cm upo anak cine pun ade..cm pompuan pn ado...tp boy ok!

ni masa umo die genap sebulan....tombam ttp maintain...cam omaknya ni haaa....hheheh....masa ni aku kt kmpg...biasa la..pntg kt sana...

ni masa die umo 2 bln....masa ni aku dh kt ptrjy...umah sendiri laa.....tombam ttp maintain....hehhe...

yg kt bwh tu....masa die 3 bln....sebijik cam upin ipin...bila tgk...hahahha....=)

dan seterusnya smpi la umo die 5 bln.....gambo bwh ni ha.....masa ni die dh pndi meniarap....dn pndi berposing...nmpk kamera mesti die cenyuummmmm...mmg ikut pangai cam aku...kekekke....

dan hari ini.....24/12/2010 genap la zafran 11 bulan....eeee sekejap je kan....rasa cam br semalam aku beranakkan abizafran ni....tgk2 dah 11 bulan....msk thn depan...bln 1 ni...genap la umo die 12 bulan [1 tahun]

dan ini gamba terbaru die....pntg nmpk stering mesti nk pegang...ala2 cam bawak kete la....

skrg die dah pandai:

-merangkak dgn laju...

-berdiri tk kira tempat dan berdiri smbil nk berjalan....

-makan je kejenya...nmpk kite mkn...die pun nk mkn...so sumbat je la apepun....

-mulut mmg tk leh diam....asyik la membebel....

-tk leh ditegur...nnt merajuk...dn marah2 smbil menjerit2....eee..sabo je lah...

tu la perkembangan die skrg....Alhamdulilah....semua ok....semoga anak mama membesar dengan baik dan mendapat akal yg baik....dgr ckp mama ngn abah ye....ehhehe...=)

k la korang...tu je aku nk share psl hero kesygn aku ni.....nnt...aku update lg...cauuuuuuuuuu...=)

3 comments:

eMMe said...

mmg sebijik muke zue la zafran ni,,bulat pun ikut zue, comellll la...

ayang said...

pipi dh xtembam cam omak ehh..
mesti dh lasak nie kan?? hehe

lily lotus said...

makin comel! nantilah dah jalan laju..geina kena standby kejar2 dgn dia..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...