30 November 2011

Asrarudin Putra dah ade ISTERI ke??

salam....


hr ni aku nk citer psl keywords dr nuffnang aku ni....




kan aku citer psl Asrarudin putra....wahhh rmi btl yg google nama Asrarudin putra ni....Famous ko dik...hahahha....=D


yg tk thn tu....Isteri Asrarudin Putra pon korg google erk....Asrarudin BUJANG lg la.....blm Berkahwen...lagi...dah ade Makwe tu aku tk tau....ko g tnya die sendiri erk....dh muke encem mcm tu kan...mesti ramai awek tergoda....lau aku bujang lg pon tergoda....hahahah...


aku suke citer psl Asrarudin ni pun sbb aku kenal famili die...dak Asra ni pon aku dah jumpa face to face...MMG HENCEM....hahahh


so nk bg support pada diri die supaya menjadi Pemain bola sepak yg Berjaya....bila tgk die main bola tu...cam rasa bangga....sbb die org yg kite kenal kan...famili die pon kenal rapat sgt..Mak die ngn nenek die....baik sangat2.......semenjak kawen ngn En.Abi la..aku kenal diorg...sbb jiran pak mentua aku...hikhihik...=D


k lah...nnt aku story lg k...saje nk share....


nnt aku update lg...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...