29 November 2011

Slm Muharram =D

Salam ptg Selasa...

aku skrg kt opis lg...koje da...turn group aku stay plk...cm biasa, rutin keje harian

menanti dan menanti keje yg tkkan berubah...kecuali big boss pencen...pasti akan berubah...hahaha

weekend hr tu aku blk kmpg...cuti Awal Muharram kan...dan dgn ini aku nk ucap Slmt Thn Baru Islam...tk terlambat kan...



Alhamdulilah....msk 1433H...bermulanya azam utk mengubah diri kepada yg lebih baik dr thn sblmnya......Insyaallah......Ya Allah...semoga dipermudahkan segalanya Amin...=D

oh citer blk psl blk kmpg...aku blk bapak aku demam la...cian die....panas bdnnya...suh g ospital tkmo...mkn jamu je...riso gak kan..dh le musim ujan...dgn nyamuk byk kt kmpg tu...riso la...ke suspek denggi ke...sbb dh 3 hri...dr hr khamis....baring je die....pastu akak aku blk pun anak die demam da seminggu...akak aku pun tk brp sehat selsema...aku pon dh kene..tp leh kaber lg la....ermm musim la skrg kan..huhuhu..

alhamdulilah...smlm br lah bapak aku nk g ospital...da mkn ubat kurang..akak aku pun sama...ujan tk menentu la skrg..so musim org demam...selsema...mcm2 lg la...so korg2 jg2 kesihatan k.

lau ujan tu jgn main redah...pki payung k...huhuu...si zafran tu pun mcm aku...kjp selsema..kang ok blk...ikut mama die jugak..tp aku pantau ckit...riso lau die selsema...tkt semput die menyerang...mcm AKU...hihih..=D

k lah korang...

keje dah ade...nnt aku update lg...

cau...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...