03 November 2011

Tugasan Luar =D

Alhamdulilah.....selesai suda aku menyiapkan tugasan di Parlimen....hikhik...


hr ni satu hr aku tk duk opis...kene g ikut Unit jiran aku iaitu Unit UP ke Parlimen....skrg kan Parlimen tgh bersidang....so aku kene g sbb kaber dak ayu yg dah cuti bersalin awal...


bos unit ni mntk tlg siap mntk permission kt bos aku...dah bos lepas kan pegi je la...dpt merasa aku msk bangunan Parlimen kali kedua...first time dulu dh lama..masa tahun 2004 aku rasa...7 thn berlalu....bila ade peluang ni ape lg...tmbh pengalaman keje...hikhik....


tq pada pegawai, cc dan staf2 unit UP...bg tunjuk ajar keje2 di Parlimen...dan tq sgt2 sbb belanja aku ngn yg lain2 mkn hr ni...TQVM..=D


ni pon br blk dari Parlimen...kul 10.30 aku smpi umah...tgk2 budak tecik abizafran dh tido....hihihi...tkpe lau die tersedo mesti die meraung carik aku a.k.a. susu gantung....hikhik....


so dh kul 12 time tido...


k lah....aku dh ngntokzzz....nk titon dulu ye..


sok aku update lagi....


cauuu....


salam...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...