10 November 2011

SLMT HARI RAYA HAJI

Salam korang semua...


hihih...Slmt Hari Raya Aidil Adha.sori lmbt wish...tp tk slh kan...bz nk sambut raya....hikhik..





alhamdulilah...kali ni dpt berkumpul satu famili...dr abg aku smpi adik aku semua ade blk kmpg...time hr raya hr tu msg2 kt umah mentua...time raya haji ni semua ade....gile penuh umah aku....hikhik...


aku blk jumaat ptg..beradu di umah mentua dulu satu mlm...soknya hr sabtu lps maghrib br lah blk umah aku.....blk2...semua ade...abg aku dr Penang pun blk...hahahha..beshhhh


riuh ngn suara anak2 buah campur anak aku sekali...hikhik....menu raya cam biasa...rendang ayam kampung+sambal goreng+kuah masak lodeh dan nasi impit....menu special Soto...hahahha...cedappppp =D


aku plk bawa ole2 lemang beli tepi jalan...akak ipar aku pun beli lemang gak...tp lemang kakak ipar aku beli sedap...aku beli hampeh...tk masak lgsg...geram ngn penjual2 lemang ni...ape la jual lemang tk msk..tk ikhlas lgsg...harga mahal...tp kualiti mengecewakan....tp tkpe la...dah tkde rezeki kan....hikhik..=D




Alhamdulilah....di Hari Raya Korban ni....ade rezeki dpt daging korban...hikhik...abg long aku ngn mak aku join msk sekali korban lembu kt kmpg aku tu....so dpt la bhgn2 yg aku dpt...belah pak mentua aku pun ade korban gak...kt surau taman umah pak mentua aku....Alhamdulilah...merasa lah dpt tulang ngn daging lembu FRESHH....so dlm minggu ni ngn minggu depan tk yg beli lauk Ikan...kitelayan Daging je erk...hihihihi


tu je lah update hr ni...cite psl Hari Raya Haji....pada yg dpt mengerjakan Haji di Mekah...semoga mendapat Haji Mabrur...Insyaallah....=D


k lah..nnt aku update lg...



cauuu...=D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...