02 January 2012

Happy New Year 2012

salam TAHUN BARU...


lama aku tk update kan....sorry...hr tu aku dh bgtau kt FB kan...aku tk leh nk update seminggu lepas..sbb adik aku pinjam laptop aku ni ...


so hr ni br berkesempatan nk update..dan hr ni... 2.1.2012...


dah msk thn baru kan....goodbye 2011..byk kenangan..manis dan pahit 2011....akan aku jadikan ia semangat utk tempoh thn 2012....Azam...ade...insyaallah akan ku usahakan smpi ia tertunai....INSYAALLAH.=D


hr ni aku bercuti lg...dan ptg nnt nk terjah umah bos...ade wt farewell utk membe opis aku...


tk tau nk update ape..bila seminggu aku tk hadap...jd blank kejap...hhheeh...


k lah..nnt aku update lg...dn blm terlambat aku nk upcapkan NEW YEAR..kt korang semua..blogger2...kwn2 blog..dan semua yg rajin terjah blog aku erk....tq sgt2...semoga thn baru ni aku dpt update blog hari2 buat tatapan korang,,,,hahahha...insyaallah =D


apepon time kasih...dan welcome 2012...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...