25 January 2012

Rambut kite Dah Botak...=D

Salam...

slmt bekerja kpd yg dh start bekerja yer....dn slmt bercuti pada yg bercuti lg...=D

aku hr ni dh koje da....mls lah nk ambik cuti...cuti umum yg ade pon mmg lama..ni nk smbg cuti lagi..kang jadi mls aku nk keje...hahahhah

hr ni nk citer psl dak tecik ni....cian die kene ptg rambut...mmg aku dh niat msk je thn baru aku nkptg rambut si zafran ni...dh pnjg sgt...rmbut kerinting...tk tau ikut sape...aku tk la kerinting sgt...bpknya lg lah tk sama....tkpe la nak..janji ko ade rambut...




ni rambut die sblm di potong....pnjg kan...sbb krinting nmpk pendek...tp pnjg sbnrnya..aku dh siap ikat2 da rambutnya...rimas aku tgk...kang ikat dh mcm pompuan plk...hikhikhikk...muka pon selenga je....aku tk tau la die tkt ke...atau wt bodo je....hahhaha




tu dia.....sudah ptg....tp sblm di potong die sudah meraung kt kedai gunting tu....die punya menangis mcm kene dera...hahhaha...kelaka pon ade....itu pon abahnya tlg pgg duduk sekali....dulu masa umo setahun diam je die potong...aku rasa aku ade update kt blog ni...korg carik la ye....tp mmg diam je....msk 2 thn potong nangis plk.....nk tk nk..paksa gak la....nk aku ptg sendiri kang jd lain plk...hahhah =D



tgh potong lagi...pun masih meraung....die punya menangis cam main2 pon ade...cian pon ade..tp biar je la...lgpon skjp je....bila dh hbs potong...br dia diam....siap babai2 lg tukang gunting rambut tu...hahahha...=D



yeayyyyy rambut kite dah botak......hehehheh....inilah dia anak lelaki aku yg dh byk perangai....manja sgt2...pntg nmpk abahnya kuar...menjerit nk ikut....dh pndai ckp ckit2...kuat berjalan cam mama sy....hahahhah....

dan smlm genap lah umo kite 2 thn....SLmt Hari Jadi utk caya....=D

klu cudi bglah hadiah utk saya....nnt mama sy tlg ambik kan..hahhahah =D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...