12 January 2012

Rindu Bangett

salam korang sume...

rindu sama kamu semua.....hehehhe....=D


lama aku tk update kan...rindu gila aahhhhh...rasa gian nk berblog...biasa la...BB ade masalah ckit...pepaham je la erk..hahaha..

bila dpt buka rindu gila...tgk ckit je yg lawat blog aku...bila sunyi korg pun sunyi gak erk....hahahha...

mana tk sunyi...dah aku tk update kan..tkkan nk baca entry yg lepas je...btl tak...

sorry erk....ade je aku...insyaallah aku akan berupdate lps ni..lau BB tkde problem la...hahahhaha =D

byk gile nk story..tp aku thnkan je....hikhikhik....KORANG RINDU AKU TK???

yg rindu tu mekaceh....yg tk rindu pun tkpe...ade aku KESAH!..hahah

ni update pun guna pc org...adik roshhh...akak pinjam pc erk..hikhik...=D

dn skrg aku di opis lg...kerja demi negara...huahuahuahu...=D

ok lah...nnt aku update lg ye....dan akan ku terjah blog2 korg erk...

k lahh...

salam =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...