22 January 2012

sedapnya lau dpt mkn skrg...=D

slm semua..

jom citer psl tutti frutti..=D

ala...citer lama ni...nth bln bila yer...thn lepas kot....hahahh..janji ade stiry ye tak...

kan abi ade hutng ngn aku tutti frutti sbb bet  tgk bola piala malaysia thn lepas....so wajib la d tuntut...hahhaha....



tutti frutti yg dtuntut sudah dpt...aku beli masa ni kt plaza masalam di shah alam....tp flavor yg aku nk tkde la....so disappointed...=(



ini budak tecik tk sabo nk mkn...mak nya beli die yg nk mkn erk....hahahha....sama2 share....3 mulut dpt rasa...=D



nyum..nyum....cedapnya...tgk gamba ni...arghhhhh tingin la nk mkn tuttu frutti....alamak...kt kmpg aku ni tkde la plk....masa tu aku pilih coklat ngn strawberry kot...dh lama...so aku dh lupe...hehhehe

ok lah....aku berupdate ni kt kmpg...dah cuti 4 hr kan...so rmi2 la kite blk kmpg tgk mak ayah...

tp skrg aku duk umh pakmertua...mlm kang br grk g umah mak aku plk....

k lah...nnt aku update lg..

SLMT THN BARU CINA...pada kwn2 blog yg berbangsa Cina...

GONG XI FA CAI...=D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...