15 May 2014

Kembali muncul!

Salam U allz...

waaaaa... rindu sama blog saya...

uhuk..uhuk.. sorry kowang... lama aku tk mengepdet... hahahah

aku tk tau la knp.... awat la malaihhh sgt... nk klik ke blog tu... ish...ish..

mmg susah nk tunaikan janji nk sll update... mmg byk story... tp bila bukak je,.. trs malaihhhhh
pepaham je la erk... ;D


ok story hr ni.. pasal kek kukus coklat...

sila tgk gamba di bawah...


TERLIUR TAK???



mesti korang tertelan2 air liur kan.....

jgn tipu sama aku... ya...=D

Hasil buatan sendiri... sll guna instant...ni mmg guna resepi google dan buat sendiri... mmg beshh..besar dan padat...berbeza buat pki instant...

sekali buat trs jadi... mmg ade bakat aku nih... mana tau ngn bakat wat kek ni ade rezeki dctu kan..

ape pendapat kowang... 

dlm kepala nk bisnes je ni...tp x tau nk mula yg mana... bisnes kecik2 je...
klu dah bapak aku suke berniaga.. kt ank mesti ade ckit... pdhal penah terdetik malaihhh nk bisnes ni...penat..

sbb dulu aku tlg bapak aku bisnes kt kmpg tu 5 thn lps sekolah trs tlg die...mmg penat la..sbb bisnes warung kopi kan...kene layan...kene buat..pastu sorg2..mmg la penat.. 

bila da dpt keje gomen mmg lupe terus...tp bila lama2..cm sonok plk bisnes ni kan..




dan gamba di atas bisnes kecik2 aku le... opis wt hr kantin. aku join..msk la ape2 yg senang..pastu jual..

Alhamdulilah... ade la untung ckit...bila dpt duit cash kt tgn... cm sonok plk bisnes ni... lg2 kite msk dgn penuh kasih sayang. so masakan kite akn jd sedap dan marbeles

bila org beli ckp SEDAP... puas hati rasanya... 

Alhamdulilah.. habis jgk jualan aku hr tu... cume tggl instant cheese powder dan gravy mashed potato..

sape2 nk leh pm aku kt FB dan Instagram

korg tau kan....



k lah...nnt story mory lg..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...