20 May 2014

Rindu Kowang!

Assalamualaikum...

aku dtg update ni kwn2.. hikhik =D

hr ni nk tepek gambo2 yg dh lama..dan tetiba rasa rindu ngn opis2 mate yg dpt bertukar hr tu..



ni farewell unit brdekatan ngn aku je..sbb yg bertkr unit aku ngn unit jiran sblh...so kitorg2 je... bg yg dpt bertkr kasik happy ...

gamba ats farewell utk mek kelate Haida.. bln 4 lps...br je msk unit jiran sblh aku ni... tk lama dpt tkr blk kmpg halaman. Kelate.. hihih

rezeki nk kawen.. dpt gak tkr ye haida... semoga berjaya di opis br nnt.. jgn lupa kami ye.. ;)



oh rindu sama kak dah...kak dah ni satu unit ngn aku...org lama maa...masa die dpt tkr...aku rasa cm tk leh terima hakikat...br nk belaja byk bende ngn die...dpt plk tkr ke jab. audit negara... bertkr sbb naik pangkat jd CC.... ohh sedih siottt... rasa kehilangan sgt...nk sesuaikan die x de. ade la dkt sbln lebih...lama2 br aku leh terima hakikat...hahahah

lawak kan.....Alhamdulilah...berkat ajaran die sblm bertukr dpt aku praktik kan.... hikhik... tp kak dah ttp dlm hati aku... =(



last sekali ngn dak kecik ni...ayu... die bkn bdk bwh umo ye...aku pggl dak kecik sbb kecik sgt... dah kawen dan dh jadi ibu pon... dan bakal mendapat cahaya mata kedua... tk lama lg... hhihii..

i'm happy 4 u Ayu... =D

die dpt bertkr ke Melaka...sbb suami kt sana...sian PJJ tau die... hjg mggu je blk melaka..masa kt cni duk berdua je ngn ank die yg first...mmg Kuat dan Tabah dak kecik ni... nmpk je kecik..klu aku..hr2 nangis kot..jauh ngan laki kan... hahahah

ape pon aku doakan diorg ni sume berjaya kt tmpt baru... aku juga masih disini...rezeki aku msh kt cni... niat  nk bertukar mmg ade...tp bkn skrg kot...Insyaallah...satu hr nnt... =D

Haida... Kak Dah... Ayu... rindu sgt2 kt kowang... rindu nasi lemak/roti jala Haida.. rindu nasi grg/cekodok pisang Kak dah... dan rindu celoteh ayu yg kecik molek... hikhik..


=D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...