19 May 2014

Perkembangan Anak-anak...



kan aku cakap...
klu rajin ngedet...mmg laju je aku update...

tp nk citer ckit je...

lama aku x tepek gamba aku ngn ank2 kan...

hiihihi...mesti kowang rindu aku yg nk kembang nih..dan abg yg tomeii serta adik manis bam bam yg tk brp bam dah...




so kite selfie ank beranak...laki aku je tkde...sbb ssh beno nk suh amik gambo....

ko tgk adik manis bam bam nih... da pndi sengih bila amik gambo...
pndi berselfie cam omaknya...kah kah kah...=D

ckp adik jom amik gamba trs cenyum... sengih smpi nmpk gigi die yg beso...hihii
pastu lps amik sibuk nk tgk..haaha


lama x citer psl perkembangan diorg kan...

si abg plk..makin tinggi aku rasa... dan pandai da tulis abc ckit2..itu pon kene aku guide la..
klu x ajak menulis sibuk nk  ajk bertumbuk..bkn ngn aku tp ngn abahnya..

ckit2 jerit JUWARA.... JUAWARA..

pening aku...suke bebeno tgk citer JUWARA tu...ala citer cm ala2 power rangers ala versi malaysia..




ni la die...Ryujin Juwara..pelakonnya Iedil Putra...zafran mmg suke btl citer nih...

asyik la jerit ala2 berlawan ngn juwara nih...pastu ckp sorg2..kang da busan ajk adik main lari2..

oh ye..adik manis bam bam dan pandai berjalan...yeayyyy...hik hik..

ok lah...nnt kiter citer2 lg psl dak dua org nih ye..

ok bai...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...