25 February 2008

Juara Futsal....hehehehe....









a'kum.....yuhuuuuu....heheeh...aku kembali update blog yg dah lama aku tk jenguk....ermm rindu sehhh......m.lepas aku cuti khamis dan jumaat....biasa la...rehat kan diri utk bersedia keje yg akan dtg ni...makin bizi ma......fuhhhhh!!!..cuti2 ni ade la aktiviti sikit....kat ats ni pic2 masa opis aku wat karnival sukan dua minggu lepas...w'pun dah lama..aku tetap nak citer gak...hehehhe....biasa la klu dah sukan...mcm2 ragam...hehehe...yg aku plg tak sangka...aku JUARA Futsal utk team aku...hehehe Zone D....seronoknya.....suke aku...hahahhahha....masa ni la nak tunjuk kehebatan..sbb musuh dah injured kan...ape lagi peluang keemasan utk menang tu mesti la ada....kekekekekke.....jgn marah dayah....akak juara futsal...heheheh...sian dayah injured masa main netball....meraung kesakitan die....sakitttt...sakitttt...die menjerit....erm kt atas tu ade mimik muka dayah mengerang kesakitan...dan ade gak yg gatal nak posing tu...ekkekekek..biasa la kitorg ni...gilo sikit....time2 mcm ni la nak tunjuk aksi pelik2....hahahha....erm ape pun mmg best la...w'pun sekejap...tp ok la....janji semua enjoy....ehhehehehh..ok la...sat g aku citer psl lain plk...ehheheheh....hope enjoy....caucin cau..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...