25 February 2008

Kursus Grooming....



hai u all....heheheh...ni aku nak citer psl aktiviti aku hr sabtu lepas...opis aku wat kursus utk kami2 ni....kursus layanan kaunter...erm bknnya citer pasal kaunter...tp kursus grooming...mmg best gilo...aku suka kursus ni....diorg ajar cara nak jaga personaliti...cara pemakaian kite...cara mekap...cara berjalan...ermmm mmg mcm model tu...best gila....seronok belaja benda ni...benda baru kan....nak ambik kursus ni sendiri...tk mampu wooooo.....very expensive....erm masa ni la ambik peluang kan.....da opis bg kursus free....kene la ambik peluang...ilmu kan...ermmm kursus tu satu hr gak la....tp tk puas..sbb sekejap sgt...pttnya dua tiga hari kursus tu....br penuh ilmu...kekeke...nak wt mcm mana masa suntuk....sekejap pun jadi la...tp byk benda baru aku belaja....hbs kursus aku ngn membe aku g alamanda plk....ape lg layan karaoke...da lama tk menyenyi weiii....best gila....btl2 lepas gian...hahahhahha....ntah ape2 lagu kitorg nyanyi...janji enjoy....siap menari2 mcm org gila je....kekekekek....tp ape pun..enjoy....janji happy kan....erm pic kat atas tu antara aksi aku ngn membe aku masa kursus dan masa kitorg g karaoke.......hope korg enjoy....klu ade sesape yg wt kursus mcm ni...jgn lupa aku tau....aku nak join la...mmg best...ekekekk...ok la..hope enjoy....caucincau......................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...