28 May 2008

b@rU n@k UpD@tE hEhEhE...

Salam u all...heheheh...sori la...lama aku tk update...dah nak bersawang blog aku nih...heheheh...mesti korg duk merungut kan....hehhehe..jgn mara erk kawan2..aku br nak update blk la ni....ehhhe...erm hr ni nk citer aktiviti aku....mcm biasa la...pg2 bangun nak g keje la kan....kul 10.30 pagi ade Ujian menaip utk mendapat hadiah kenaikan...dkt je aku test menaip ni....kat Blok B JPM...tp aku gerak dr opis kul 9...sbb g ngn membe opis aku satu lg...erm ikut je la...so tunggu je la kt tmpt nak test tu smpi turn aku menaip...aku ambik test menaip ni dah 3 kali tau...utk hadiah dua kenaikan aku dah dpt...sbb first time aku test menaip aku lulus smpi 35p.s.m. je..satu lg aku kandas...tp paling aku sedih utk second time aku test thn lepas keputusan nya korg nak tau aku tk lulus tau...tension je...padahal aku taip habis smpi 45p.s.m...leh plk dua2 kandas....so terpaksa la aku ambik kali ketiga hr ni....alhamdulilah tadi aku test dpt habis taip semua perenggan iaitu smpi 45 p.s.m. dlm masa 10 minit....erm minta2 aku lulus la kali ni....supaya aku dapat utk dua lagi kenaikan gaji aku....moga2 kan...amin......kwn2 opis aku sume dah lulus utk dpt empat kenaikan..aku je kantoi...lepas utk dpt dua kenaikan je....so hrp hr ni ujian aku LULUS......korg doa2kan la test aku ni lulus erk....amin....


hbs aku test menaip aku blk opis tp tk ke opis..aku trs g parking kete ambik kete pastu calibut la....sbb dah janji ngn membe2 opis aku ni lunch kt Kopitiam Bangi....klu aku msk opis sah2 lambat krg aku leh kuar....hbs pun mmg dh kul 12....ape lagi calibut g bangi la aku....hr ni kitorg mkn kt Kopitiam Bangi....ok la...not bad mknn die...tp aku rasa best lagi kt white coffee kt cyberjaya....better la dr Kopitiam bangi ni...tp lime palm juice die mmg sedap...smpi aku order dua kali tau...hehehe...lunch aku kali ni mkn mee hoon tom yam je....erm kureng la meehoon tomyam die...cam cair je....korg nak tau hr ni aku bermandikan tom yam...hahahhahah....sedap2 mkn...sekali tumpah mee tomyam tu....habis kene baju aku....ape lgi lari ke toilet utk membasuh bj aku...hbs lencun aku dibuatnya.....nasib aku pki bj jenis kain yg nipis...so cpt la die kering....igt kan nak blk umah tukar bj...tp sbb dh ptg kan..lagi pun tk sempat dah....mls la aku nk tukar...nasib baik tom yam tu tk ade bau sgt...klu tk mmg konpom aku tukar bj...haahahha....erm lepas ni mkn hati2 ye geina....huhuh...erm sori la korg...tkde pic yg leh aku tepek kt sini....tk teringat nak snap gamba la...mana dan nak snap...hati dah gabra nak test menaip kan....so tk teringat nk snap gamba....tp tkpe la kan....ade byk gamba lain yg aku nk tepek....nnt2 la erk...ok la...dah mlm ni...aku nk tido...mata aku dh ngntokssss.....caucincau dulu k....sok2 aku update lg k....nite2....ehehheh =P=P=P=)

2 comments:

@in said...

keciannyer.... tu mau sebulan tak makan tom yam tu....

::.GeiNa.:: said...

ain - heheeh..tau tkpe..kecian kan...erm kata tk mo mkn tom yam sebulan tu tk kot...hihihihi....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...