07 May 2008

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang, JPM di PICC...Putrajaya..

Antara pegawai yg dpt anugerah dr opis aku...Bhgn. Kabinet, JPM..[TAHNIAH)..heheh
Salam u all....erm sori la..br nak update....aku tkde idea nk update..dan mood kureng la...hr ni br ade semangat nk upadate blk...hehehhe...hr ni aku nk citer masa majlis anugerah cemerlang JPM thn 2007...Alhamdulilah...thn ni rezeki aku...aku dianugerahkan perkhidmatan cemerlang dr JPM utk thn 2007...heheheh....cemerlang ke aku ni...kekekke....alhamdulilah....tk sangka aku dpt thn ni.....nak kata baik sgt aku wt keje...aku ni sll merungut je...hihih..tp merungut2 pun...buat tau...sape yg penah keje ngn aku tau la..sama ada aku layak atau tk....lima thn keje kt bhgn Kabinet ni..mcm2 dugaan aku hadapi...kene marah...kene perli..kene buli...erm mcm2 la....alhamdulilah...aku dapat hadapinya....apepun...terima kasih kat kawan2 keje aku kt bhgn Kabinet ni....kepada pegawai2 yg penah keje ngn aku...terima kasih byk2...tanpa korg sume tkde la aku berjaya skrg...minta maaf klu aku ade wt salah k...ehheeh....erm k. la...ni je aku nk citer...kt sini aku tempek gamba2 yg sempat aku snap masa rehearsal dan majlis sebenar...enjoyyy....caucincau......

erm biasa la aku...mana boleh tk posing kan...mesti posing utk u all gak..heheheh...ni masa lepas selesai majlis...ehehheh

hehehe..sblm mkn harusla berposing....hehehe..alamak nmpk lubang hidung ku yg kecik...eekkekek......

suasana VVIP mencari tmpt makan...ehehe...sblh tu antra mknn yg aku ambik..not bad la..

ni masa time mkn....amboi si joe mkn tk pndg org..khusyuk bebeno....hehehhe

masa ni tgh tunggu penerima sijil yg lain bergamba ngn KSN...sblm tu posing la dulu...heheheh..sblh atas tu..joe dan faizol..bawah tu plk aku ngn kak sham...

yg ni plk sblm mula majlis...mesti la posing dulu...wajah yg ceria di pg hari..hehehhe...[ceria ke?] pic sblh kanan tu, KSN le...masa ni majlis dah mula...KSN tgh berucap...tk jelas sgt pic KSN ni...sbb aku zoom dr tmpt aku...heheheh...


yg ni plk saje aku candid....sbb masa kt PICC hr tu..bkn majlis anugerah JPM ni je...kebetulan ade konvokesyen dr IKBN/IKTBN...seluruh Malaysia...erm punya la ramai org...sonok tgk budak2 ni ambik konvo...aku tk penah merasa ambik konvo ni..ye la..hbs seklh aku trs tlg bisnes ayah aku...smpi la aku dpt keje kerajaan ni....so tgk je la....heheheh..




ini masa rehearsal hr isnin ptg...ni antara pic2 yg sempat aku snap...gamba aku tu mesti la wajib ade...heheheh..

4 comments:

IdaShah said...

tak lama lagi geina dpt lah anugerah tu...insyallah!

@>---~geina~---<@ said...

ermm dpt anugerah ape kak ida?anugerah cemerlang dh dpt..nak anugerah ape lak?tk paham la...heheheh...

IdaShah said...

lor ko yg dapat hehehe... aku tak baca abes citer.ingat kan kwn2 ko jer yg dapat huhuhu... tahniah!

Tny said...

Ngan name tag lagi...

Pergghh!!! Nmpak mcm cikgu woo!!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...