21 May 2008

h@i u @LL....

Salam...hai u all....hehehe..lamanya aku tk update kan...dan bersawang blog aku nih...hahahahha...aku tgh malas arrr....hehehhehe....hr ni br nak rasa menaip kt blog nih....gamba byk nk tepek tp...asyik problem je...nnt2 la erk...aku tk tau nak citer ape...tp hr ni aku kene ganti jadi PA...ermmm...kene la stay smpi malam....busan seh...baru nak berehat2 di tpt sendiri..dah kene ganti tmpt org lagi...tension je...tk leh tgk org senang la....ha!!! kan aku dah merungut..ni yg nak membebel2 je ni...ermm...dah la sabtu ni kene keje...nk wt mcm mana kan...dah keje...ermmm ape lg aku nak taip erk....byk bende nak citer...tp tk disertakan ngn gamba cam tk best kan...sampai ni je la aku stop..nnt aku sambung citer lg erk...leh tepek2 gamba sekali...ehheheh...ok la caucincau.....enjoyyyyy.....

4 comments:

hidd said...

bukan bersawang dah tp dah jd tempat pembiakan lelabah dah kat cni/...spidermman pon ade gak tu...bini ngan anak2 dia pon ade skali....hahahahhaha

fahmi said...

hehehe..selamat kembali..

mama ranggie said...

cepat sapu sawang ye dik!

@>---~geina~---<@ said...

hidd - erm tkpe..akak kan suke bela labah2...kekekke

Fahmie - slmt kembali gak..huhuhu...

mamaranggie - dah sapu kak...bersih tnpa sbrg habuk sy tinggalkan..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...