03 August 2008

KamPunG aKu...=P

ni le nasi lemaknya...ala..simple je....harga nya pun murah je...area kmpg kan..kang jual mahal2 tkde sape lak yg nak beli..hehehhe....tgk mak aku khusyuk membungkus nasi lemak itu...aku sbgi anak tgk je dan tkg ambik gamba je...hahahhah....=P

Hai U All...hehehe...knp aku ltk gamba nasi lemak ni erk...heheheh...ni la keje mak aku lepas pencen ni...tlg bapak aku berniaga...ala...warung biasa je kt umah aku ni...org kampung kan...bapak aku mmg berniaga...warung ni pun sblh umah aku je...dulu sblm aku keje kt putrajaya ni...aku tlg bapak aku le berniaga...mmg da lama bisnes bapak aku ni...dr aku kecik lg...dulu mmg mak aku yg buat nasi lemak ni...tp sblm die g keje die wt dulu...skrg da pencen mmg keje tetap die le..hehehhe...sedap tau nasi lemak mak aku ni...cuma kami anak beranak da tk sentuh nasi lemak ni...sb da muak kan...lg satu mana elok mkn nasi lemak hari2...heheheh...so buat kan utk org je le...hehehhe....tp mmg sedap wooo nasi lemak mak aku ni....klu la kmpg aku ni dkt ngn putrajaya ni..mmg aku bawa bg korg test tau..hahhahah....da jauh kan..klu korg nak test kene la dtg kmpg aku kt Kuala Selangor...ehehhehe..bkn stkt leh mkn nasi lemak je...nk cuci kete sekali pun blh..hehehe..aku nk promote ni...heheeh...bapak aku ade dua bisnes...satu kedai mkn la...satu lagi car wash[tmpt cuci kete]..ala...bisnes famili..adik beradik je yg tlg...hhehehhe...so bila aku blk kmpg je...aku tlg la bapak aku ni berniaga....erm tu la rutin harian ku di kampung...hehehehhe....so korg enjoy la pic2 yg sempat aku snap...tak byk pun....janji ade kan...nnt bila aku blk kmpg lagi aku snap pic2 sekeliling umah kt kmpg erk...hehehe k la enjoy...caucincau....

yg ni plak gamba pemandangan luar dr kedai aku...ala...kmpg kan..biasa2 je....tgk la anak buah aku yg nakal itu...org nk bsh kete die pun sibuk je...ermmm...dan adik aku yg sentiasa menjadi model di umah ku..hahhahah...=P


2 comments:

lily.lulu said...

sedapnyaaa tgk nasi lemak tuh
dah lama x makan

-v-~~geina~~-v- said...

erm mmg sedap lily...klu nk rasa..dtg la kuala selangor...hehhe..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...