22 August 2008

Tq Kt Kor@ng...Muahhhhh..=)

Salam U All...erm time kasih la kt korg sume...memberi sokongan utk aku..heheeh....especially kt kwn2 yg dkt ngn aku....mmg mengejutkan....apepun thanks kt korg.....doakan aku tau...semoga majlis yg akan berlangsung 31 Ogos ni berjalan lancar dan selamat k....dan doakan aku selamat smpi diijabkabulkan dan kekal ke akhir hayat........tq so Much kt korang......erm skrg ni aku bz2 sikit...tp akan aku sempatkan diri ini utk mengupdate blog ni k...ape pun akan aku bgtau perkembangan terkini..hehhe...setakat ni Alhamdulilah...so far....so good...w'pun ade la masalah2 kecil kan....tp insyAllah dpt diselesaikan....biasa la kan....semua tu dugaan....bak kata org darah manis....hehehe...=P..kite sebagai manusia mesti akan diuji dgn dugaan....so bersabar dan tempuhi dgn baik....InsyAllah....erm berdebar ni sebenarnya....ye la lg seminggu je aku akan jd tunang org tau...risau pun ade...huhuhu....=P...nk tido pun tk lena....hehehhe.....mcm ni erk penangan klu ade org nk msk minang tiba2....ehheheh....=P..dup..dap..dup..dap....dibuatnya...hahahha....erm k lahope enjoy korang....sok2 aku update lg perkembangan seterusnya k...gud nite....caucincau.....hope enjoy dan HAPPY WEEKEND sume.....=P=)

3 comments:

green apple said...

eh ehhhh, ada orang nak bertunang..:D

eMMe said...

selamat bertunang zue....semoga bahagia berkekalan..aku doa ko selalu..Insyallah, pas tu, doakan aku lak, leh ikut jejak ko, hehehe...

-v-~~geina~~-v- said...

green apple - heheh...aah kak nk bertunang...doakan sy ye kak..heheh..

emme - time kasih emme..insyaallah..aku sentiasa doakan ko..doakan aku gak..hheh...erm cpt2 jejak ikut langkah aku tau..heheh=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...