13 October 2008

&%---*"/&*---BlueKKK...=P

hahahah..korg jgn terkejut lak knp aku tepek2 gamba2 ni...saje je...ni la adik2 aku yg sedang memasang langsir utk hr raya hr tu...klu diorg ni tkde...masak aku kene wt sume ni...letih woooo.....so aku berterima kasih banyak2 kt adik aku dua org ni...syg kt korg...nnt ade masa akak banje korg erk..heheheh=P..sori la..kualiti gamba kurg memuaskan..biasa la guna kamera hp...hehehe=)

eee tomeiiinya....tau la da ade gigi....ni la Dini cantik...heheheh..ni anak abg aku yg duk penang tu...diorg kali ni beraya kt umah aku...aku igt lg..raya thn lepas dak dini br brp hari..kecik lg...skrg dan dkt setahun...da pndi cenyum...gigi pun da ade...comeiii kan...geram aku...acik ina rindu la kat Dini....hehehe=P



bdk2 zaman skrg...SMS..SMS..SMS....ermmm...aku dulu sekolah hp pun tkde..hahahah...klu nmpk hp mesti jakun...skrg..ermmm dah bersepah org guna hp kan...sekolah lg ni...masing2 da ade BF..aku dulu nk BF pun tkt...hahahha...ye ke?ke lelaki tkt ngn aku...huhu=P...pastu asyik sms je 24 jam...aku pun naik rimas...aku bercinta pun tk sms mcm diorg....[jeles sbnrnya..hahahha=P]erm ye la..zaman dah berubah...dunia dah maju.....ermmm=P

2 comments:

mama fatini said...

hisshh ape nih muntah2 waktu skang nih

-v-~~geina~~-v- said...

hahahah..kene testing2 dulu...hahahahha....=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...