21 October 2008

HaRi RaYa..2008..=P

ni le pic famili aku masa hari raya hr tu...erm masa ni sume famili aku ade..kecuali akak aku je..akak aku satu famili thn ni kene beraya umah mentua die kt Sg. Besar..so ini je la yg ado...meriah yu oll...rugi arr akak aku tkde...hahahha=P...

Salam korang sume...hehheeh...aku mls nk citer pnjg2..jadi update sudah kan..ehhehe...ni la gamba2 yg aku nk upload dr smlm..akhirnya berjaya jugak nk publish kt sini...hahahha..suke aku..=P..ni antara gamba2 masa raya hr tu...korg jgn kutuk aku lak...br skrg nk publish kt sini...kalo korg nk kutuk gak..aku pedulik hapa!!..hahahha...janji aku happy...lgpun mood raya masih ade kan...aku wt pun khas utk tatapan korg....hehhe=)..ok la...korg enjoy la ngn pic2 aku ni erk... nnt aku ltk lg gambo banyak2 erk...caucincau....

ni la abg aku dan Isterinya yg duk Penang tu...thn ni die beraya kt Kuala selangor..kmpg aku le...anak die dah nk Setahun da...thn lepas anak die br je lahir...sekejap je da besor...comeii kan...mcm aciknya ni...hahahhah=P

ni le gambo aku masa pg raya tu...aku ngn adik dan anak2 buah aku...kali ni persiapan aku wt awal2..bgn pg2 siap kan kuih raya sume..pastu siap awal2..sbb kali ni aku nk melawo di pagi raya..sllnya mesti tk sempat nk bersiap..main sarung tudung pastu trs ambik gambo...tp kali ni aku lawo gila la...hahahah..=P
ni tuan punya blog k..geina@Zurina...heheh=P..masa ni raya kedua..sibuk g umah beraya umah pakcik2 dan makcik aku...=)..raya pertama aku duk umah je...
ni la anak abg aku yg duk Penang tu...Dini Insyirah...aku penah letak gambo die masa br lahir...aku publish kt sini thn lepas agaknya..korg carik la sendiri erk...comeii kan...korg tgk anak buah aku ni mcm sape??agak2 korg ade rupa tak macam????

ni sesi di pagi raya yg sayu dan syahdu....isk..isk..=(..sesi bersalaman dan bermaafan...sedih wooo...kali ni mmg sayu gila la...lg2 abg aku yg dok penang tu blk...time die baca doa..tersedu2 aku menangis tau...semua sedih...terasa syawal kali ni bermakna sgt....huhuh=)..[rugi akak aku tkde...=P]
ni masa permulaan sesi bersalaman...of coz la abg aku yg sulung mula dulu kan...masa ni dok gelak2 lagi...time da sume bersalam tu...masa tu la berjujuran air mata...meminta maaf...heheheh=P.

mak ngn bapak aku ready utk bersalaman ngn anak2, menantu2 dan cucu-cucu...ehhehe...=P
akak ipar aku ngn anaknya Dini...=)
ni la Mohd Farid Izzat..anak sulung abg aku yang sulung...makin tembam si ijat ni...
aku le ni...heheh...raya pertama aku duk umah je...tunggu tunang tersayang datang...hahahha=)..syawal kali ni mmg bermakna bg aku...ye la jd tunangan org kan...insyaallah thn depan jd isteri plk....ee cam tak caya je kan...eeee sukeeenyaaaa=)
geina, kak ina dan Dini...muahh kt korangg...=)=P
ni la akak aku...kak Leha...masa raya peratama die tkde...die berada di umah mentua die...tu pasai gamba die tkde...masa ni raya kedua...g beraya umah sedara...=)
ni anak buah aku Ikmal...ikmal ni adik si ijat td...abgnya tombam...adiknya plk kuruiii...heheheh...tp comeii kan...die ni pemalu sikit...n kambik gambo ngn die mmg payah..kene pujuk2 br nak..heheh=)
ni le adik2 aku yg blh diharap...hahahah....=P..ni le anak dara yg br nk ambik SPM thn ni...diorg ni la yg byk teman aku...kire peneman la...senang hati sikit bila diorg ade...sbb diorg yg akan tukang buat air bila ade tetamu datang...hahahha....akaknya ni maleh sikit...huhu=P..diorang ni la yg byk ngemas kt umah tu...kalo tak...domam lagi aku thn ni...tp Alhamdulilah...sume sehat2...=)=P..ENJOY..AND SELAMAT HARI RAYA..=P

3 comments:

lily lotus said...

seronok tgh bahagia gitu...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

geina....gambar beraya dengan tunang tersayang takkan tak ada kot..


he he he

eMMe said...

sunuk nye Raya kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...