28 October 2008

YUhUUUU....=P

ha....agak2 korang kan...kopi ni dr kedai ape???hahahha...korang mesti tau punya la..ni la white coffe hot...dr Old Town White Coffee Cyberjaya...perghhh...mmg sedap...first time aku minum...mmg layannn la....KAWWW gila....hehehe...tp kan...lepas je aku minum kopi ni...kepala aku pening la...tekak rasa loya je....knp erk??kopi ni ade ltk sesuatu erk...hahahah....=P..

yg ini pun aku mkn tmpt yg sama...tp waktu dan hari je lain...kuar pun ngn org lain...hehehe..pepaham je la sape..korg pasan kan tgn sape kt gamba tu....kekekek=P..saje aku ajak die mkn kt situ...die kata tk penah mkn tmpt2 mcm tu...so sbgi tunang yg prihatin...aku ajak la....kang kempunan.....aku ke die???hahahha...layan kan je la......=P...tp roti kt Old town ni mmg cedap....nikmat siottt..bila makan...sape2 yg tk penah pegi tu...pegi la...mmg best mknn die....marbelesss...=P
yg ini...bkn mknn dr Old Town ok...gamba ni da lama aku ambik...saje tyg kt korg...nmpk sedap kan...menu mkn tgh hr aku hr tu...byk kan aku mkn...nasinya tk byk...lauk je lebih...aku mmg mcm tu...klu tkde lauk...mmg tk mkn la aku...kekekek..=P
***..sori la erk...saje nk tepek gamba mknn...da tkde idea nk publish...janji berupdate...huhu=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...