23 April 2008

KuRsUs kAwEn...HuHuHu...


fuhh...khusyuk mendengar ceramah psl perkahwinan ni...alamak pic aku tu nmpk lubang idung arrr....tk kisah la erk...huhuhuh

Salam kowang sume...sori la...dua hr ni aku bz sgt...byk keje la kt opis....ade je meeting...huhuuh...erm nak story aktiviti aku masa hr sabtu n ahad hr tu...kowang nk tau aku g mana?aku g kursus kawen...hahahha...kowang jgn terpk aku nak kawen plk...aku mmg nak kawen pun...tp calon suami tkde lg la...masih dlm pencarian...huhuhuh....aku ambik kursus kawen skrg nnt sng...nak kawen tk la kelam kabut kan...lg satu dgr citer kursus kawen akan dibuat selama lima hari....kowang bygkan...lima hr tu....sblm dikuatkuasakan baik aku g skrg..dua hr je...dua hr ni pun busan nak hadapi kursus...ape lg lima hr...huhuhuh...busan tu tk la sgt...dpt penceramah yg best tk la busan...tp klu dpt penceramah yg slow motion je...mmg konpom mengantuk weiii.....tp apakan daya kene hadapi gak..janji dpt sijil....so lepas ni tkde la pk2 kan...da la kwn2 aku sume dah g...aku je...ade kakak satu opis ni ajak...ikut je la....janji ade membe....hehehhehe.....erm kursus tu selama dua hr je...hr sabtu start kul 2.30ptg...setengah hr je...nak hadapi hr ahad tu yg susah...sbb satu hr suntuk...start kul 9 pagi smpi kul 6 ptg....peserta rmi jugak...sume berpasangan...ye la dah nak melangsungkan perkahwinan kan....aku je dtg single...tension je tgk org berpasangan...tp aku tetap menerukan juga...hehehhe...dan akhirnya aku berjaya menghabiskan kursus kawen ni...Alhamdulilah....heheh..moga2 ditemukan jodoh..Aminn.....erm kepada sesape kwn2 blog aku yg blm kursus kawen..wajib ambik skrg...sblm berkuatkuasa kursus selama lima hari...eheheh....klu tk...terima je la....kekekek..erm k la...nnt aku update lg k...enjoyyy...caucincau....

4 comments:

eMMe said...

hye zue, i pun nak gi kursus kawen gak 10-11 Mei nih, me gi dgn kawan me, fiza, alaa..yg main futsal same tuu..yg dua2 kurus n single tu..hehehee...kat Putrajaya jee kursus tu, 2 hari, sabtu ahad, taknak la gi kursus 5 hari...boring ekk kursus kawen tuu..takpelaa..wajib kan...

freakmie said...

hehehe...elok2..macam dah tak lama jer tuh..

Ceera said...

skang dah 2 hari ke??? adui la.. pas tunang kan gi la kursus kawin.. ni pergi kat blah mana nie?

@>---~geina~---<@ said...

ceera - aah skrg 2 hari...yg lima hr tu nth bila berkuatkuasa..baik ko ambik cepat..nnt kene kursus lima hr tkt ko bosan je...heheeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...