05 April 2008

pL@n y@nG t@k MeNj@Di l@@@@@....

Salam u all....ermm...ape aku nak citer hr ni erk....aku nak bgtau hr ni satu hr aku duk umah je....busan seh....nasib la membe umah aku ni ade...tk la terasa sunyi sgt....sepatutnya hr ni aku ade jumpa ngn seseorang....dah plan dr mlm td...tp last2 tak jadi...silap aku gak....sesuka je tukar plan...terus abg tu tk nak jumpa aku...ermmm...tkpe la lenkali erk....jgn marah erk abg Hariz...insyaallah ade masa nnt kite kuar sama2 erk....jgn marah rina tau....minta maaf banyak2....erm...so hr ni aku duk umah je....layan citer hindustan...basuh baju....pastu layan internet ni....dr pukul 10 pg aku basuh baju...kul 4 br siap sume...lama gila kan...kekekekkek....mlm ni plk aku layan bola kejap td....eeeee tension Selangor kalah ngan Kedah...1-0...pttnya Slgr ade peluang dpt gol...tp tkde nasib kan...erm berlagak la tu penjaga gol kedah tu...tau la teror....huh!!mencik aku....aku ni gila bola...klu dah tgk bola mmg tk layan bende lain...lg2 favaurite team aku main....lg khusyuk aku nengok....mmg menjerit je aku td...sakit tekak aku....nasib kt umah...klu kt stadium sah mmg hilang suara...huhuhuhu....tak sedar sampai bebel2 dpn tv sorg2...membe aku gelak je....aku klu tgk bola mmg emo sikit...klu kalah tu rasa bengang je....jd tension tau...hehehhe....teruk gila fanatik aku kt bola ni...kekekke.......nk wt mcm mana...mmg minat GILA BOLA ni.....huhuhu..erm...esok aku kene bgn awal pagi...sbb esok aku nak naik Genting....biasa la bisnes partner wt jln2 kt sana...pegi je la....minggu depan Insyaallah naik genting lagi...OPis aku wt kursus kat sana...tp tk konpom lg....tunggu je la email nnt....erm ape lg nak citer mlm2 ni erk....tkde ape la...sok aku update lg la erk...nnt aku ambik pic banyak2...aku tepek kt sini k....erm ok la....hope enjoy weekend korg erk...caucincau..........

2 comments:

Ceera said...

bagus minat bola nie, hehehe.. carik bf yang suka bola gak.. memang masyuk ler...

@>---~geina~---<@ said...

erm aku mmg minat gila bola ceera...erm dr dulu aku teringin nk cr bf minat bola..tp tk dpt la...ko carikkan utk aku leh...ekekek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...