16 April 2008

SuS@hNyA N@k TeNgOk DiE CeNyUm



Salam......hehehhe...anak sape aku tepek ni....huhuhu...erm korg mesti kenal punya la...ni anak MaMa NazuRaH - NaNa...heheheh...da lama aku simpan gamba ni...gamba ni aku snap masa aku pki hp Nokia 6288...sedih sgt sbb hp aku tu dah rosak...hr ni nth mimpi ape aku belek gamba2 yg dlm memori kad hp aku tu...terjumpa la pic nazurah....so saje la tepek gamba ni...nazurah ni susah btl nak senyum masa aku nak ambik gamba....tp dgn usaha aku akhirnya dpt gak aku ambik gamba nazurah ni senyum.....ehheheh...jgn marah erk mama nazurah....saje nak tepek gamba anak ko...aku tau ko tkde pic nazurah ni....sori la terlupa nak pas kt ko...hehehehheh...so hr ni aku tlg tepekkan dlm blog aku....kekekkeke...jgn marah erk....ok la...nnt aku update citer lain plk erk....enjoyyyy....caucincau............................

8 comments:

mrssham said...

anak sapa la ni erk??

@in said...

siap kerut2 kening lagii

viruspadu said...

sweettt jer dia senyum

IdaShah said...

mahal senyuman dia tu.. ala2 cayang cak! haaa senyum pun

Ceera said...

senyum kan comel... =P

@>---~geina~---<@ said...

nana - anak mu le...anak sape lg...hehehhe...:)

ain - erm tu la kak..susah bebenau nk tgk die cenyum...smpi berkerut2...heheheh...:)

viruspadu - heheh...mesti la sweet kak...mcm tuan yg ambik gamba die ni...huhuhu...:P

idashah - hehehhe...da cenyummm....:)

ceera - hehhehhe:P

mrssham said...

dulu memang nazurah tak nak / tak suka senyum.. skrg ni sib baik dia nak gak senyum..

Tny said...

Kiutnyaaee diaaa....
Rs nk cunit!! :)
ehh.. sedar diri sket Tny.. anak org tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...