10 April 2008

p@mEr@n bUkU PWTC....


g_eina82 vs geina....huhuhuh



ceria tgk kak fazilah ngn puan Nurul...ye la dpt bergamba tuan punya novel....aku je tk dpt nak bergamba ngn tuan punya novel yg aku beli...sbb die tkde...tp sekali pndg..mmg citer die menarik...tu pasal aku rembat satu...kekekeke...

ni la antara buku yg aku beli kat Pameran buku di PWTC tempoh hari...heheh mmg beshhhh..huhuhu...cantik tk paper beg tu....kekekke...



ni tima nak blk aku snap...ramai btl org...ngn budak2 sekolah...sesak dibuatnya...yg sblh tu plk muka aku tgh blurrrrr....letih siott...tp manis kan...uhuhu...(peracan...)

Salam u all....hehehe..dah nk tgh mlm br nak update...huhuh...idea br dtg maaaa....kekekekek....erm ni aku nak citer hr Selasa hr tu....aku ikut pegawai aku g PWTC kl...tgk Pameran buku....kan Pameran buku tgh berlangsung skrg ni....meriah tu....rmi org dtg....especially pelajar2 sekolah....mcm2 buku ade....aku mmg minat g pameran buku ni...sbb sume buku ade...dkt dua jam lebih aku kt sana...penat gak la berjalan....ehheheh...bak kata pegawai aku...tumit dah haus ni...kekekek.....smbl jln2 tu...rembat la jugak dua tiga jenis buku....aku beli buku Mangga dan majalah ujang dan apo...beli beg kertasnya dpt dua buku tu free...hehehhe....tp yg plg best aku rembat satu novel....aku dah lama tk baca novel ni....aku ni ade moodnya nak baca novel....klu da suka satu novel tu mmg baca smpi habis la...tp klu dah tkde mood tu...baca sikit je...pastu nnt la smbg...nak smbg blk tu...dkt setahun br baca balik....kelaka kan...huhuhuhu....skrg aku tgh baca novel yg aku br beli tu...citer die beshh..mula2 baca je da nangis....sedih wooooo....emotional aku nih....kekekeke....mcm ade kaitan je ngn aku tajuk novel tu....hihihihi....blk citer td erk..huhuh....dah puas tgk buku2 kat sana...pegawai aku pun ajak blk....dlm kul 1 lebih br gerak....smpi opis dlm kul 2 suku...penat seh....ye la berjalan dkt dua jam lebih...huhuhu....smpi2 je opis ade org buat aku marah....korg nak tau ape?tk sempat nak letk beg dan nak mkn..aku diarahkan naik atas g bilik datuk ganti kawan aku...TENSIONNNNNYAAAA.....dah la penat tk ilang...suh plk naik atas ganti org...sanggup tunggu aku blk...mencik btlll....mcm la tkde typist lain yg leh g....geram je....tp tu la..nak wat mcm mana...dah arahan...pegi je la....tu yg kurg berkenan kt opis aku nih...asyik nk ganti org je...huh!!....tu la aku...asyik nak merungut je...nk wt mcm mana..dah keje....ermmmm....ok la korg...tu je la citer aku masa hr selasa hr tu....hope korg enjoy k....ade la pic2 yg aku sempat snap...enjoy and jgn lupa!!komen erk korg...huhuhuhu...ok la...nite-nite....caucincauu...

5 comments:

--SuE^eiiNN-- said...

alaaa... sabar je la akak.. ade rezeki jom ikut jejak saya lak.. huhuhu.. i'm so hepi aaaa..

freakmie said...

amboi2..

@>---~geina~---<@ said...

ein - erm tu la...bersaba je la...mmg nak ikut jejak ko ni...best la dpt kuar erk..time akak ni bila la...huhuhuh..

freakmie - erm ape yg amboi2 ni...heheheh

tak gedebe @ nasa said...

tak best aarr tengok muka geina yang sposen tu...(gambar yg bawah skali tu).

@>---~geina~---<@ said...

nasa - knp tk suka?buruk erk...tau...saje je nak tepek kt situ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...