22 September 2008

BaLas Tag LAgi..=P

Alhamdulilah....akhirnya siap gak tag yg ceera bg ni...penat aku buat...br hr ni dpt siapkan sepenuhnya...hehehe...ceera..aku dh bls tag ko tau...hehehe=P

ade satu lg tag aku tk buat lg...erm kene siapkan sblm cuti raya ni...ehehh=P

enjoy k=)


1:3 random things u love (in no particular order)
Family aku yang happy selalu..
Diri sendiri.. =P
Cinta hati aku --ABI--=)


2: 12 movies u like (in no particular order)

ermm ape erk movie yg aku suke...alamak byk sgt la..lebih dr 12 movie ni...nk taip sume aku malas la....so aku ringkaskan erk...klu movie tu jln citer die menarik ati aku aku suke la...plg best tgk movie antu...leh aku menjerit....hahahahhah=P tp plg tk suka movie yg membosankan yg nth ape2 mksd die..erm mcm tu la...ehheheh=P..pepaham sendirik la..=)


3: 11 band/artis

alamak ni pun byk nk taip...aku mls ar... sume artis la aku suke...tp aku tk suka band mcm lagu2 kump.OAG tu...sakit telinga aku bila dgr..sbb aku tk paham...hahahha=P


4: 10 things about u physically n personality wise

ermmm korang rasa aku ni mcm mana???tanya pun mcm korg leh jawab kan...ye la korg bukan kenal aku...yg kenal aku je tau...hehehhe=P
aku ni sentiasa happy... aku suke senyum...=)tu pasai aku sweet..ahhah[pasan!!]
aku suke ckp sorg2..ahhah=)[gilo apo??]
aku sensitip sbnrnya...tp disebabkan aku ni happy je bila org kutuk..jd org tk tau aku ni mrh ke..sakit ati ke...so korg kene hati2 ngn aku...sbb aku pendam je...heheh=P

aku suke bercerita...tp tk sume citer aku leh kongsi...
aku bukan pemarah...sbb klu aku mrh aku akan nangis...[GEMBING!!] dan akan mendiamkan diri je..=P

klu ade masalah tk sume leh aku citer..kecuali kwn2 yg rapat ngn aku je..itu pun ikut mood aku klu nk citer..=P

aku ni peramah..tp tgk org la yg nak aku peramah..klu leh sekepala ngn aku..br aku blh bla ngn die...klu skema2 tu payah la....buat aku busan je...ehheheh..=P

erm ape lagi erk...alamak tk ckp dua lg ni...erm tk yg kire la erk..ckp je la ini yg korg tau..ehheheh...nk tau aku ni mcm mana..meh le berkawan ngn aku....hehehhe=)


5: 9 song for your wedding

erm korg ni mcm tau2 je aku dah nk ke alam tut....ehheheh=P
aku tk tau nk lagu ape la masa wedding aku nnt.. tp yg pasti lagu pengantin la kan.... yg lain tu aku tk kisah la lagu ape2...janji setiap lagu mesti diselitkan lagu pengantin....hahahha...blh tk??? klu nk suh aku nyanyi nnt masa wedding tkde la...sori ok..aku TAKNAK!!!=P


6: 8 fav food/drinks

Masakan mak aku...
kuey teow grg
sup campur
tom yam campur
cakoi dan pau grg
jus honey dew
Mcd
KFC
sume la yg halal dan leh msk kt tekak aku..=P
7: 7 things u alwayz wear
baju kurung
baju kebaya
tudung
Tshirt
seluar (segala jenis suar..=P)
baju2 dan seluar2 kecik..=)
cincin dan gelang
8: 6 pet peeves
alamak!! ape bende punya soalan ni...tk paham la...org yg kite tk suke erk??heheh=P
aku tk suka org yg hipokrit..depan baik blkg nauzubillah...mcm antu.... pastu mengata benda2 yg tk btl...tlg la jgn jaga tepi kain org...jaga la tepi kain sendiri erk....=&
9: 5 things u touch everyday
my body...=P
handphone
remote control kete aku
Keta aku..
Mouse and keyboard..
buat keje maa..=)
10: 3 celebrities
Faizal Tahir
siti nurhaliza
Erra Fazira
11: 2 current wishes
aku pun sama ngn Ceera..moga dpt settlle kan wedding aku dgn success..InsyAllah..=)
dan Bahagia ke Akhir hayat bersama dgn Abi=)heheheh... =)
12: 1 person u could spend the rest of ur life wif
Bakal Suami aku le...hehhe=P
13: im tagging This time
ini antara org yg kene balas tag ni erk...jgn tk buat...hehehe=P
ENJOYYY=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...