02 September 2008

MajliS PertuNangaN..(1)

tuan punya bdn yg disunting....hehehe..ni gamba masa aku date first time ngn tng aku...hehehhe=)
Salam korang sume...hehehe..aku nk story pnjg aku tk tau nk start dr mana...tp ni antara gamba2 masa persiapan majlis pertunangan aku....korg tgk la puas2....masa majlis pertunangan aku tunggu part 2 erk...aku tk leh nk update sekaligus...internet kt opis aku ni susah bebeno nk upload gamba...tension aku...huh!!..fuhh saba....ilang pahala posa aku kang...tk leh nk merepek2...hahahha....=P..aku start cuti hari jumaat....ptg gak la aku grk blk kmpg...smpi kuala selangor dlm kul 5 la aku smpi....aku org first la blk kan....dah tuan punya bdn yg nk disunting...kene la blk awal...hahahhahha.=P..mak aku suh blk awal sbb umah tk kemas lagi...so aku ngn adik2 aku la kemas umah....abg2 dan akak2 aku sbtu ptg br diorg smpi....nasib la ade 2 org adik aku yg leh tlg..klu tk pengsan aku nk kemas umah tu...hehehhe...dah la last2 minit tunang aku ckp antaran ditambah lg dua...nasib baik abg ipar akunya idea leh dipakai...tk pyh nk kuar beli..sbb brg tu mmg da ade kt umah...hahhah.....aku mmg da mls nak kuar beli2...nasib brg2 perhiasan aku standby lebih....alhamdulilah..hasil tgn aku sendiri dan ditlg oleh akak dan akak ipar aku...cantik gak la antarannya...ehhehhe...bangga kjp..huhuhu.....=P..tp ALhamdulilah...majlis aku berjalan dgn lancar dan selamat....w'pun ade kalut sikit kan...tp sume dpt diselesaikan....mcm ni la klu buat secara mengejut...hahahha...=P..erm k la...nk story pnjg2 tk reti la...korg tgk je la gamba2 yg sempat aku snap...hehehe....k la..apepun thanks kat korg sume...doakan aku k..=)=P

=)nnt kenduri aku jemput korg sume...k...pastikan sume wajib dtg erk...hahha=P

saje ltk pic adik aku ni...yg atas nunit dan bwh nunul...diorg la peneman aku...=)..tq..=P


ni anak buah aku...fatin ngn dini insyirah....org sibuk mengemas die pun nk ngemas erk...=)

ni anak buah aku yg dr penang..anak abg aku le...sori la gamba gelap..tp aku suka tgk gamba ni...comel je budak ni..hehheh..=P

yg bwh ni plk...akak aku dan akak ipar aku....diorg tgh sibuk wt antaran yg last minit kene tmbh...huhu...nasib baik la diorg ade...klu tk...masak aku..hehhe...thanks...=P

akak ipar aku tgh menyapu...heiii anak buah aku ni...sibuk je...kite nk kemas die pun nk kemas...penat melayan seh....hehehe..=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...