04 September 2008

BuhSaN..=P

Salam korang....heheheh...aku tk tau nk update ape sbnrnya...tu senyap sekejap...tp hr ni saje nak menaip...aku kt blk Tan Sri ni...biasa nya aku jrg dpt buka blog time2 mcm ni...disebabkan bos aku tu demam..so di tk dtg keje...dan ade la peluang utk aku buka blog ni...kt sini je blh nk update...klu tmpt lain sume kene block...tension kan!!..sllnya yg guna pc internet ni Mama Nazurah la...sbb ni tmpt die...huhuh=P...tgk die tk guna...ape lagi ambik peluang la...ahhahha..=P


so hr ni mmg tkde keje..sllnya time ni mmg bz gilozz...da bos tkde..kitorg duk melangok je...nk mkn tk boleh..puasa kan...heheheh...so duduk diam2 tgk pc...ehhehe..aku je update blog...nk citer psl majlis aku...mesti korg da baca kan..kang asyik citer tu je busan plk...heheh..=P..hr ni tk tau nk buka puasa ape...tp balik keje nnt aku kene ikut tunang aku g Klang...ade hal sikit..hehehe...=)


semenjak jd tunangan org ni...mcm ni la..klu die ajak kene la ikut kan...sllnya aku sorg2 je..yg tukang teman kan aku kemana2 kwn2 aku ni le...skrg ni tk berkesempatan lg nk berbuka sama2 ngn diorg...huhuh=P...korang jgn marah tau...pepaham je la...huhu=)..nnt kite decide tarikh dan time utk berjimba2 k...heheh...syg korg...=)


hr ni aku tkde gamba yg nk ditepek...sbb aku mls nak upload...pc ni lembab!!...nnt EROR je kejenya...kang tk pasal2 aku maki2...kurang pahala puasa aku...hahahah..=P..erm k la korang...nnt ade masa aku update lg k...



p/s = korang...klu ade yg da edit gamba aku masa tunang,nnt korang send kt email aku erk..

email = reen_0210@yahoo.com

thanks la kpd yg sudi...=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...