18 February 2011

Ape pLan??

jam sudah menunjukkan kul 6 ptg....wahh sudah ptg upanya....aku kt opis lg....balik lmbt ckit la...keje tk siap lagi...

tp yg bestnya sok cuti.....yeyyyyyyyyyyyyyy.....so ape plan weekend korg?aku tk tau lagi nk blk kmpg ke tak....lau tk...duk umah jln2 kt cni je lah.....merehatkan diri bersama suami dan anak tercinta....ehheheh...=D

dah lama aku tk jalan2 la....tk lama lg nk anniversary aku kan...cam nk jln2 bersama suami ngn anak tercinta la....saje nk rest kan diri...smbl tk pk ape2 dlm kepala ni...tp nk kemana erk...nk tlk2 ngn abi la....ehhehe..

k la korang..keje dah menanti....mau siap cepat dan leh balik....nnt ape2 aku update lg k...=D

happy weekend yer....cauuuuuu...=D

2 comments:

Cik Wanie said...

mcm wanie hujung minggulah kena pegi butik sbb masa nielah org nak dtg pun ,
hihhi:)

eMMe said...

minggu ni aku jenguk mak aku...ayah aku, lame tak jumpe dowang, pehhh!! terubat rindu kat dowang...mak ko sihat dah?

zue, ko nak wat tag tu ko kene ikut cam aku buat tu...ikut syarat2 yg dia bagi...kalo ko cukup sume syarat nye, mane tau ade luck ko menang kan....paham?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...