04 February 2011

Bersiaran Dr Port Klang =D

Salam

Slmt pagi semua....korg dh bgn tido ke belom ni....sblm anak ku bangun...baik aku update jap...heheh

aku bersiaran kt Port Klang ni...umah akak aku...mlm td aku tido sni....dan siang ckit nnt..br grk kuar jalan2...pastu trs balk kmpg Kuala Selangor...ok la...dr tk jln2 kan...=D

korg ape citer?ke mana CNY hr kedua ni....smlm jln ke umh akak aku lengang gila...sllnya kt port klang ni byk lori kan..smlm mmg tkde...br teringat...ohh cuti CNY...mesti la semua cuti kan...

lau cmni kuar time2 gni la..br besh...tp nk tungu bila lg???hehehhe.....masa otw smlm aku nmpk ade kemalangan maut...kt highway ke Selatan...exit putra heights...mmg jem gil...sepnjg2 jalan...nasib aku nk ke port klang..lau tk aku sekali sangkut kt ctu...ehhehehhe..

tp mmg ngeri la...sbb kemalangan maut kan...motor..mytnya dh dtutup ngn palstik itam....seram dibuatnya.....

erm pada pemandu...kereta ke...motor ke..ape2 je lah....hati2 erk memandu tu...musim cuti kan...kete byk...so berhati2 lah....ok...igt lh org tersyg....=D

k la...aku nk cau...nk tgk anak aku dh bgn ke blm...nnt aku update lagi....

------------------------------------------------
------------------------------------------
-----------------------------

Slmt Bercuti Semua.....=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...