02 February 2011

Jd Suri Rumah Tangga Sepenuh Masa..=D

Salam..

ape cer korang???sori arr...lama den tk update...dh duk umah...kene la jd surirumahtangga sepenuh masa...so...sblm nk lyn blog kene la lyn si zafran...ni pun skrg die tgh tido...lau tk...nengok je le...hihihihi....

aku cuti seminggu...org cina beraya...aku pun kene la ikut sekali beraya...ahhahha...tk la..aku ambik 2 hr cuti...dpt seminggu derek...so ape lg...masa ni la nk rehat2 tnpe pk keje2 kt opis tu...

rehat kerr???mesti la rehat...w'pon penat jaga si zafran...ia ttp merehatkan diri dn kepala...besst tgk die kt umah...keje nya main je...kene layan..lau tk layan die ngamuk..pastu sama2 sepahkan umah...time tido br leh ngemas.....mmg bestt...=D

esok pttnya plan aku ngn famili nk ke Melaka...g umah pakcik aku..tp tk jadi la...so...cm tk syookkk...tp aku call abg aku die kata nk dtg gak ptrjy...tido umah aku...yeayyyyy...tk g umah pakcik aku..tp jln2 ttp jadi...lau tk jadi pun tkpe..aku ngn suami je la jln2 bersama ank...huhuhu..=D

konpem riuh mlm nnt umah aku...eheheh...

k la korg..nnt aku update lg...k

cauuuuuuuuuuuu..=D


---------------------------------
----------------------------
-----------------

HAPPY CHINESE NEW YEAR..=D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...