23 February 2011

Jln2 Smbil Gondol Rambut...=D



Happy Family 4 Ever...Insyaallah...=D

nk story cuti weekend lepas...aku jln2 ke Masjid Putrajaya....w'pon aku dah duk lama kt cni...ade la 2 ke 3 kali ke Masjid Putrajaya ni....tp kali ni br lah ade hati nk bergambo ko tau...saje jln2 smbl bwk bibik aku ni...die teringin nk jln2 kt masjid tu...lg pun si Zafran dah pndi jln kan...so bwk die sekali....puas die berjln masa tu....=D seronok la sgt anak aku ni....=D

My Love Hero...XOXO..=D


sekaran si zafran dh pndi mintk jalan....esok genap la umo die setahun 1 bln....sekejap je kan...dh pndi majuk...ape kite ckp pndi ajuk blk....bkn la ckp blk ape yg aku ckp...die bls aaacakkkkkkkk...! gitu lah ayat die...so cute tau....=D



plg aku tk tahan....si zafran sgt la peramah.....aku igt lagi masa die 5 bulan ke atas...sgt la sombong...muka masam je...org tegor pon die wt bodo je....skrg...bkn stkt peramah...mesra alam sekali...tak takut org langsung...nmpk je org lalu dpn die..semua ditegur...yg tk thn siap jln kt org tu pstu pegang dan tegur....aaacakkkk....mak aiii....terkejut aku...aku maknya yg sogan..ahahhah...tp mmg comeiii...=D



sorry gmbar blurr...tgh duk dlm kete...berlagak tk leh dipegang....hihi..=P



suke tgk anak kite membesar kan...mcm2 perangai...janji die happy....syg anak mama...muahhhhhhhh...=D



AbiZafran B. Abihurairah...sblm digondolkan...serabai aku tgk rmbut die...hahha

cantik view masa ni...aku smpi mmg nk senja pun...tu psl nmpk sunset cam tu..=D

misi masa tu bkn stkt jalan...misi utama adalah nk kasi potong rambut si zafran...tkde la botak licin trs...cume potong kasin pendek....w'pon sayang...tp terpaksa la..sbb zafran nmpk cam rimas ngn rmbut die yg pnjg...asyik la menggaru...so kasi zasss rambut die...hehehhe..=D





nnt aku tepek gamba die dah gondol erk...k la...nnt aku smbg update k...





cauuuuuuuuuuu...=D











1 comment:

eMMe said...

zafran masam je muke dia, tak de mood la tuuu...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...