25 February 2011

Hujan...Oh...Hujan....=D

hujan turun dgn lebat nya....berselang-seli dengan dentuman kilat yg kuat....ermmmm...



mesti anak aku kt umah tu terkejut bila dengor kilat....hahaha....ayat permulaan...tk leh bla..cam novel lak...hahahhhah...=D

korang ape citer hari ni....aku mcm ni je la...rutin harian...mlm td aku keje blk kul 11.30 mlm...nasib baik la..minit tk panjang minggu ni...lau tak...teruk aku dibuatnya....hehehe..

dan hari ni dah hari Jumaat....so esok CUTI....yeyyyyyyyyyy....I LIKE!..so ape plan weekend korang....aku..nk g kenduri kawen sok...sepupu abi dpt menantu....pastu trs blk kmpg...

erm k la...aku ade keje la..sat lg aku smbg update k...

cauuuuuuuuuuu...=D

1 comment:

said...

tq la sebab sudi singgah di blog yanie


(^^,)✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...