17 February 2011

My LOve Family..=D

Happy family.=D Mr.&Mrs. ABI..=D

tiba2...tepek gamba lama..ehhehe..ni masa raya thn lepas....br la ade gamba aku satu famili...susah bebeno nk bergambo sama abi ni....sllnya aku ngn zafran je..kdg2 zafran ngn abahnya...gamba mama ngn abahnya sekali tkde...

cuti CNY hr tu aku ade ambik gamba aku, abi ngn zafran....tp kt adik aku kt kelantan...smpi la ni tk tag2 kt aku....so tepek gamba ni je la...

pepaham je la...si abi ni payah nk bergambo...aku je yg kuat posing..ahahha...cam anaknya...huhuh...=D

masa ni zafran 7 bulan...comeii je kan....skrg dh setahun..bila tgk die tido....sekejap anak aku dah besor....dulu kecik je...ehhehe...

apepun semoga kami hidup berbahagia ke akhir hayat...Insyaallah.....tk lama je lagi anniversary aku..sekejap je nk msk 2 thn aku kawen.....ehehhehe.....=P..

I love my family...=D

5 comments:

eMMe said...

zafran tak do gigi, susah nak tgk dia senyum, heheheh...

-v-~~geina~~-v- said...

skrg dh 7 btg gigi...asyik la senyum....eh lama tk jumpa ko mE...ASYIK NMPK KETE KO JE...hehhehe....=D

eMMe said...

hahaha...aku balik awal dari ko kan, tu pasal nampak kete aku je hehehe..tak tau la bile nak jumpe..ko bgtau la bile2, dtg la umah aku, leh aku masak2 hehehehe...

Mama AqiL said...

hi..

sebelum nie ai je bace je blog u..but today saje nak tinggalkan jejak..hihihi...

dah besar yea anak ko...leh tambah lagi nie..Hihihi

-v-~~geina~~-v- said...

MA: heheh..tq Anum...sudi jejak blog aku....

pasni kite tukar2 link k..

tq again..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...