17 February 2011

Mak Tak Sehat..

nk citer cuti weekend m.lepas.....Mak kite tk brp sehat...die demam....sgt susah hati...huhuhu...=(

sabtu tu aku g Pahang lak tu...kene ikut abi g outstation....so blk dr pahang trs rushing blk kmpg...nk tgk mak aku..upanya dah seminggu die sakit....itu pun anak buah aku bgtau...adik aku diam je...

upanya mak sakit pinggang teramat sgt....dan doktor ckp kencing die kotor...punca mak makan tapai pulut....aku dh pesan kt mak jgn mkn sebarangan....perut mak tk tahan da....die bantai gak...nasib tk serius la..tp mak aku lemah..sbb makan tk lalu....cian kat mak..

Alhamdulilah...semua abg dan akak aku semua blk....sakit mak pun dh kurang.....lega rasanya...nasib la adik aku ade kt kmpg tu leh tgk2 kan die...aku pesan lau mak tk sehat bgtau...jgn la senyap...musim org tk sehat la skrg...

so kene jaga pemakanan dan kesihatan...mak aku dah le ade kencing manis ngn darah tinggi...nasib baik tk serius...dan alhamdulilah...mak dah ok....=D

4 comments:

eMMe said...

mau nye tak risau, kalo mak aku sakit, aku dah susah hati dah, tak senang duduk, tak tau nak wat pe dah...moga mak kite sihat2 sentiasa...Amin...

-v-~~geina~~-v- said...

tu lah....aku dpt tau mmg susah ati...tul...g ikut abi outstation pun tk sng duduk...

insyaallah...muga2 mak kite sehat2 sentiasa kan..amin...

Cik Wanie said...

wanie doakan agar mak giena cepat sembuh,
mmglah,
anak mana yg x risau kalau ibunya sakit kan,
wanie yg dekat ngn mama nie pun akn risau tau,
hurm...

-v-~~geina~~-v- said...

btl lah cik wanie...cik wanie mcm mana?sehat ke?take care tau..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...