24 January 2011

Abi Zafran 12 Mth = 1 tahun...=)

Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi.....AbiZafran.......=D


Hari ni 24/1/2011 genap zafran setahun.....[12mth]..Alhamdulilah....semoga anak mama sehat, membesar ngn baik...degr ckp mama..abah...dan mendapat akal yg baik....=D


so hari ni aku cuti bwk si zafran ni ke klinik checkup utk 12 bln[ 1 thn]....dan hr ni die kene injek...hehehe.....nasib tk meraung sgt....dh le si Abi tkde...meneman...so aku ngn bibik je la...nasib ade bibik...hihihi....


Si abi kene g keje awal hr ni...6.30 pg dah kuar umah...so tk dpt la nk teman aku ngn zafran g cucuk....nasib la tk meraung...just nangis kejap je...pastu die senyap....tp sedih la tgk...sbb die nangis ngn tonasi sedih...smpi kuar air mata la....hehehhe...=P

perkembangan si zafran skrg adalah....die dh pndi berjalan....mlm td la...dgn rasminya die berjalan..dh pndi menapak....tp punya la ju...cam nk berlari....pastu dh mls nak berjalan...taunya berdiri je...mcm gambo kt atas tu....eheehhe....=D

checkup td...

berat: 8.8 kg [alhamdulilah naik..hehhe..=)]

pnjg: 74cm [tinggi si zafran ni...last cek 66.5cm..ikut sape erk??]heheh

yg lain sume ok...Alhamdulilah...=D


tu die tmpt kene injek....kt bahu...die rilek je mula2...aku yg seriau...kene cucuk je baru la die meraung...tp kejap je la...nasib baik...huhuhu...=D

si zafran ni mesra orgnya...tk tkt org langsung...pntg org senyum ngn die...mesti die senyum...pastu ajak cam nk bermain...lg2 lau tgk budak ramai2...mmg suke....cam td kt klinik...org tegur siap nk ikut plak...sabo je lah anak aku ni...ehhehe...mata da ngntuk...tp aku thnkan sbb bg nurse cek dulu pas injek br aku nk tidokan....
smpi umah trs bg ubat...tk lama terus tido......=D
k la korang...nnt aku update lg....mlm ni akak aku nk dtg umah...ye ye...leh zafran main gn iskandar...sepupu die la...sebaya gak...tp besday die bln depan..huhuhu...=D

1 comment:

fatin said...

salam perkenalan..
sweet n3..

;}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...