03 January 2011

Malaysia Juara Piala AFF...yee..haaaaaaaaa..=)



Salam korang......nk jgk citer...w'pon dh lepas....ehhehe...=)..citer psal Malaysia jadi juara piala AFF la....ape lg.....smpi sekarang HANGATTTT.....=)


Malaysia berjaya mengalahkan Indonesia agregat 4-2....hahhaah....syokk wooo...tgk diorg main....lagi besh bila tgk diorg main cam ala2....mat saleh.....syabas la kt Pasukan Harimau Malaya...kerana berjya membawa pulang piala AFF Suzuki....


dah la kebanyakan pemainnya dr pemain Selangor....lg la aku suka....huahuahua....aku ni mmg gila bola....bkn ckitt...tp mmg gila bola sangat2.....ehhehe.....lau dh tgk bola mmg tk igt lain....mmg khusyuk arr...tang menjerit lg aku suka.....hahaah.....sape yg penah duk ngn aku...atau kenal aku...tau la pangai aku lau dah tgk bola....mmg terpacak kt depan tv.....smpi abang aku ckp dah mcm jantan je...suka tgk bola.....hahahnk wt camno...dah minat kan....


igt dulu masa aku bujang2 smpi berangan nk kawen ngn pemain bola sepak...hahah...kelaka kan....team favouret aku mesti la pasukan SELANGOR....dah aku anak jati Selangor kan....lau liga Inggeris...aku suka pasukan Manchester United..(MU)..lau dunia...Pasukan Brazil....ehheheh...=)

mmg besh woo tgk bola ni....dn sbb itu lah aku suka main futsal.....ohhh rindu sehhh...dah lama aku tk main futsal nih....dulu bujang2 mmg sll gak la...so posisi aku bil amain futsal adalh jadi goal keeper.....hahahhha....=)

k la...pnjg plk aku melalut pasal bola nih....nnt aku update lg erkk....ade bende nk share ngn korg psl bola ni....heheheh....cauuuuuuuuu..=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...