21 January 2011

Gambar Disebalik Cerita..=P

gambar disebalik cerita....ha...hari ni aku tatapkan gamba2 aku yg dh lama terperap...janji korg sukerr....ehhehe....ni gamba aku ngn adik aku...sama tk muka kami??aku rasa gigi je yg sama...ahhahahha....=D

yg penting comeelllllllll..=D

ni gamba aku ngn suami tercinta...i love u lah abang....w'pon idung mu je yg nampak...tp ia tatap menjadi pujaan hati ku....wakakakkaka.....comell kan gamba ni...=P

yg penting Comellllllllllllllllllllllllllll..=D


gamba ni pun aku cukeeee....nmpk klasik.....ehhehhe...sbb ape die nmpk klasik???sbb aku edit la...dan ia menjadikan gadis2 jelita ini cantik dan Cumelllllllllllllllllll.....yg penting nmpk cam anak dara gitu....auuuwwwwwwwwwwww....nk kutuk, kutuk la...ade aku kesahhh...

yang penting COMELLLLLLLLLLLLLLLLL...=D


gamba ni cantik dan menyerlahkan kewanitaan ku...wakakakkaka...wanita la sangat erk....sbnrnya nk tunjuk aku dh kurus...tp dah debab balik arrr skrg...=(..gamba bersama kwn2 opis aku...3 tu mak dara...yg tepi aku tu anak dara...sape2 yg berkenan...sila isi borang atau email kat aku erk....[matik aku...mesti dak erni ni belasah aku kang...] hehehhe..=D

yang penting CoMeLlllllllllllllll....dn nmpk aku kurus...kurus....kurus...kurus....[kurus la sgt...tk sedor diri..dah debab...haahhhaha...=D]

YG PENTING CUMELLLLLLLLL...=D

sekiannnnnnnnnnn...cauuuuuuuuu..=)

1 comment:

eMMe said...

adik ko sgt comelll, same cam ko...paling comel....heheheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...